X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Return of the King


Reply
WehnerWehnerSkrevet 20/12-03 20:54 
Hejsa,

jeg har lige fået låst Merry op i multiplayer-delen, efter min kæreste og jeg har fuldført Path of the King og Path of the Wizard.

Nu skal vi så til Path of the Hobbit og kan kun vælge Sam og Merry.

Er det muligt at låse Pippin, Frodo, Faramir eller nogen af de andre karakterer op, så de kan spilles på Path of the Hobbit allerede første gang man går igennem den?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
psychomantispsychomantisSkrevet 20/12-03 20:55 
Det tror jeg ikke. Men de bliver ihvertfald låst op efter du har gennemført det hele i singleplayer.
WehnerWehnerSkrevet 21/12-03 19:54 
Jeg er også ret sikker på, at de bliver låst op hvis man gennemfører i multiplayer (ellers går jeg amok).

Vi mangler nu kun Crack of Doom. Synes den er frustrerende som bare pokker.

Nogen der har et par tips til hvordan man lettest klarer Gollum?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
psychomantispsychomantisSkrevet 21/12-03 21:21 
Slå ham med speed attack når han er ude ved kanten så han mister balancen. Herefter slår du ham så med power attack (trekant) så han vælter udover. Når han hænger i hænderne, trykker du på finishing move (R2). Han falder ned og mister lidt liv, men kravler op igen. Sådan fortsætter du indtil han er død.
WehnerWehnerSkrevet 21/12-03 23:15 
Så langt var jeg desværre med. Vi har haft ham nede 3 gange nu. Grrr, en frustrerende bane.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RitesRitesSkrevet 22/12-03 06:09 
OT: Er det et fedt spil?
» a winner is you «
psychomantispsychomantisSkrevet 22/12-03 09:11 
Det er et særdeles velfungerende hack'n'slash, der rammer tonen i filmene godt. Forvent dog ikke de store hjernevridere eller den længste levetid. Dog er der flere missioner end i forgængeren.
Login for at besvare
Username
Password
Remember me