X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

oh shit!


Svar
TKTKSkrevet 17/12-03 09:39 
jeg er ved en fejl kommet til at give en person en negativ handels "face" og det er ik meningen.,... jeg har slet ik handlet med den person... hjælp mig? fx. mod. og undskyld til personen... tror det er florinda.
PlaykidPlaykidSkrevet 17/12-03 09:43 
Tryk på ikonet igen.
Spiller nu: Halo 3
TKTKSkrevet 17/12-03 14:34 
ok tak.. florinda sked en snemand da jeg sagde undskyld! og spurgte om det havde noget at gøre med en "spideman handel" øøøhm NOT hvad fand** er det??? jeg ville bar være flink at sige undskyld, meeeeeeen så fik man nok svineren! tak skal du haa´ MISS florinda... ):-(
Le RoofLe RoofSkrevet 17/12-03 21:45, rettet 17/12-03 21:45 
*host* Jeg synes at kunne ærindre engang hvor Florinda gav mig negativ feedback, for en handel vi aldrig har haft. *host* ;)

Jeg prøvede at forklare Florinda hvordan man ændrede det til neutralt, men selv da jeg skar det ud i pap, hjalp det ikke en meter...endte dog med at overbevise RJK om fejlen, hvorefter det blev rettet igen.

Hvad jeg vil frem til er: Man behøver vel ikke at rive hovedet af hinanden pga. af en lille fejl. Så længe at det kan rettes igen, uden større problemer, går det sgu' nok :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Homer00Homer00Skrevet 17/12-03 21:49 
ThomasS >
ok tak.. florinda sked en snemand da jeg sagde undskyld! og spurgte om det havde noget at gøre med en "spideman handel" øøøhm NOT hvad fand** er det??? jeg ville bar være flink at sige undskyld, meeeeeeen så fik man nok svineren! tak skal du haa´ MISS florinda... ):-(

Det var vist fordi hun havde budt på et Spejdermand spil, men trak sit bud tilbage da hun vandt. Og så flippede hun vist lidt fordi at folk syntes at det var noget lort.
Men det var da ikke dig der ville sælge det Spidermand spil, så fatter ikke hvorfor hun bliver sur på dig..
Must eat - So cheap...
HardballerHardballerSkrevet 17/12-03 21:50 
ThomasS >
florinda sked en snemand da jeg sagde undskyld!

Av alligevel?
Men ehm, slap af florinda, hvis han har sagt unskyld.. Padde mand..
AsseAsseSkrevet 17/12-03 21:51 
Florinda er en dreng..;) Sort of..
HardballerHardballerSkrevet 17/12-03 21:53, rettet 17/12-03 21:53 
Sådan er det joh ;)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 17/12-03 21:54 
Mener også han engang lavede en fejl ved min profil om en negativ handel, vi aldrig havde haft. Det tog også tid, inden det blev rettet...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig