X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Er denne prisen værd?


Reply
JuggernautJuggernautSkrevet 11/12-03 09:01 
Hejsa.
Hvis man står og skal forære sig selv en AES i julegave....Er denne så prisen værd? Skal jeg købe noget udover for at få den til at køre herhjemme? Hvad vil I anbefale?

-Juggernaut


Neo Geo AES
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 11/12-03 09:05, rettet 11/12-03 09:07 
Prisen er en smule stejl, men det hele ser jo ud til at være i temmelig god stand. Husk selvfølgelig at få en step-down converter, så du ikke får den til at sige puf så snart du sætter den til ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 11/12-03 09:10 
Jo tak :) Har du et link til hvor man kan købe sådan én?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 11/12-03 09:56 
Her købte jeg min, selvom jeg dog personligt var nede i butikken.


Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 11/12-03 10:06 
Han har lidt forskelligt. Så er bare hvor meget watt man vil bruge på det? :)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
kimmerkimmerSkrevet 11/12-03 10:56 
Synes sgu' ikke helt den er prisen værd. Du burde kunne få et eller to spil med for den pris!
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 11/12-03 11:00, rettet 11/12-03 11:40 
Det er jo "kun" 1600,- i alt. Så har man en temmelig fin æske ;) De par spil man skulle kunne få med til den pris er jo alligevel bare Samurai Shodown 2 og Fatal Fury 2, eller noget ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Le RoofLe RoofSkrevet 11/12-03 11:39 
Synes nu heller ikke at det ser helt af helvede til ud...

Husk dog lige at få fat i et ordentligt RGB kabel, specielt når det nu er en af dem med ordentlig RGB udgang ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
kimmerkimmerSkrevet 11/12-03 12:32 
Naiera >
Det er jo "kun" 1600,- i alt. Så har man en temmelig fin æske ;) De par spil man skulle kunne få med til den pris er jo alligevel bare Samurai Shodown 2 og Fatal Fury 2, eller noget ;)

Der er butikker der sælger næsten nye maskiner for samme pris. Samurai Spirits 2 er heller ikke at kimse af :-) Det er et af de bedste i serien!
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 11/12-03 12:47, rettet 11/12-03 12:48 
Nu så jeg også mere på det, med de øjne der jo ved at de titler ikke koster specielt meget, og at de overhovedet ikke er svære at drive op. Desuden er det jo ikke fedt at have en af de senest fabrikerede AES-maskiner, da RGB'en jo er noget lort på dem. Desuden synes jeg også at den Juggernaut linker til ser rigtig velholdt ud...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Username
Password
Remember me