X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjemmeside!


Svar
HardballerHardballerSkrevet 10/12-03 20:36, rettet 10/12-03 20:39 
Hey..
Lige en ny hjemmeside :D Ik flot, men ehm.. Sådan er det jo :D

EDIT: Kom med ris og ros(hvis der er noget? :D)

Press me!
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 10/12-03 20:52 
Du skulle måske lige genoverveje formuleringen "FreakZone er en side for computere og konsoller"...

Jeg har lidt svært ved at se, hvorfor der er brug for endnu en købs-/salgsside, men det er måske bare en undskyldning for at prøve at lave en side?
元気ですか。
HardballerHardballerSkrevet 10/12-03 23:48 
Tjah, det er det vel.. Eftersom at det er webbyen, så er det jo begrænset hvor seriøst det bliver.. Men kan ikk se hvor du vil hen med det med formuleringen?
JmogJmogSkrevet 11/12-03 00:41, rettet 11/12-03 00:42 
Den grønne frame ser fin ud, men jeg ville overveje at bruge en mindre plastikagtig farve end den gule. Den skærer i øjnene og får mig til at tænke på østeuropæiske hobbysalgssider.
SolaegSolaegSkrevet 11/12-03 00:56 
Hardballer >
Tjah, det er det vel.. Eftersom at det er webbyen, så er det jo begrænset hvor seriøst det bliver.. Men kan ikk se hvor du vil hen med det med formuleringen?

Jeg ved ikke, hvor tit computere og konsoller surfer på nettet, men det bliver nok begrænset med antal besøgne.

Hjalp det?
HardballerHardballerSkrevet 11/12-03 01:32 
Jmog >
Den grønne frame ser fin ud, men jeg ville overveje at bruge en mindre plastikagtig farve end den gule. Den skærer i øjnene og får mig til at tænke på østeuropæiske hobbysalgssider.

Har tænkt på det :D hehe
HardballerHardballerSkrevet 11/12-03 01:33 
Griberg >
Hardballer >
Tjah, det er det vel.. Eftersom at det er webbyen, så er det jo begrænset hvor seriøst det bliver.. Men kan ikk se hvor du vil hen med det med formuleringen?

Jeg ved ikke, hvor tit computere og konsoller surfer på nettet, men det bliver nok begrænset med antal besøgne.

Hjalp det?

Egentlig ikk..
BomberBomberSkrevet 11/12-03 01:43 
Drop den gule farve. Grøn er håbest farve så den er god. Men måske lidt for mørk til sort tekst. Husk på jo mere simpel din side er jo bedre.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
HardballerHardballerSkrevet 11/12-03 01:49 
Vil ikke have den samme som i menulinien.. ellers nogen god farve?
BomberBomberSkrevet 11/12-03 02:19, rettet 11/12-03 02:20 
hmmm bare den er lidt neutral..altså ligsom P:R's blå/grå for eks. Hvid er renhedens farve, den er altid god, men også lidt kedelig. Men prøv dig frem.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
AmbyAmbySkrevet 11/12-03 08:30 
Farvevalget er noget af det værste jeg har set siden Damen Edna :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HardballerHardballerSkrevet 11/12-03 11:04 
Damen edna??? :D
SideshowSideshowSkrevet 11/12-03 11:13 
Ang. dit banner:

Så skrigende rød en farve er meget grim og svær at læse på en grøn baggrund. Skal det være rød, så gør den meget mørkere.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SideshowSideshowSkrevet 11/12-03 11:14 
Dark-Light >
Farvevalget er noget af det værste jeg har set siden Damen Edna :)

Der er stadig en del farvelade typer tilbage. Det er tilsyneladende en alternativ måde, at udtrykke sit indre kaos på. }8)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SideshowSideshowSkrevet 11/12-03 11:16 
Jeg synes faktisk den venstre spalte havde en flot mørkegrøn farve. Nu har du ændret det til noget enormt kedeligt og gråt. Du skal hellere ændre det andet.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
HardballerHardballerSkrevet 11/12-03 11:16 
Bedre nu?
HardballerHardballerSkrevet 11/12-03 11:19 
Forresten.. Forslag til andre sider? Eller opsætning?
JmogJmogSkrevet 11/12-03 14:18 
Hardballer >

Hjalp det?


Egentlig ikk..

Lav "en side for computere og konsoller" om til "en side OM computere og konsoller".
yokanabsteryokanabsterSkrevet 11/12-03 14:46 
Griberg >
Jeg ved ikke, hvor tit computere og konsoller surfer på nettet, men det bliver nok begrænset med antal besøgne.

Mine gør altså tit, det er pisse iriterrende, lige når man vil spille er de igang med at tjecke et eller andet!
Foresten holder matte farver altid!
soon the world will be one big computer
DizzyDizzySkrevet 11/12-03 15:26 
Jeg vil nu mene du først bør smide lidt indhold på siden inden den er værd at bedømme. Pt er der kun en køb/salg sektion. Så det er ikke nemt at sige om det er n side man vil besøge i fremtiden.
Stil dig selv følgende spørgsmål.
Hvad kan jeg tilbyde som 200 andre sider ikke har????
Hvor tit gider jeg opdatere min side????
osv
For at tiltrække "kunder" må man have en masse på hjertet, eller en masse stuff man kan sælge. Ellers vil man drukne i mægden.

Dette er ikke for at være kritisk, men ud over overskriften kan jeg ikke pt se hvad du vil med hjemmesiden :-) Men når du er færdig vil jeg da gerne komme med en dybere vurdering.

Dame Edna
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
HardballerHardballerSkrevet 11/12-03 16:04, rettet 11/12-03 16:04 
Evt. derfor jeg spørger om gode råd til andre sider osv.. Btw, Edna er sq da dejlig.. :/ eller ik :)
BomberBomberSkrevet 11/12-03 21:43, rettet 11/12-03 21:43 
Den bliver bedre...men jeg vil give sideshow ret...det banner er ikke helt godt. Men jeg kan godt lide ideen med rød gul og grøn som karakter.

Og du kan jo bygge vidre på den ude i siden, med tiden som du for mere stof.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
HardballerHardballerSkrevet 11/12-03 21:51 
Nu er jeg jo heller ikke den bedste til at lave banners.. Hvis der er nogen/en der kunne tænke sig at lave et, ville jeg da blive glad :D Gerne en animation :D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig