X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Privat banner-konkurrence


Svar
bootsbootsSkrevet 03/12-03 23:18, rettet 15/12-03 22:30 
Jeg laver en lille hurtig konkurrence på min hjemmeside (se link nedenfor), fordi jeg har brug for et flot banner. Der er naturligvis en gevinst til vinderen: 1 splinternyt Mario Party-e card game. Hvis du har lyst til at være med i konkurrencen, så kig ind på min hjemmeside. (Der vil også være gevinster til 2. og 3. pladsen).

EDIT 13/12-03: Nu nærmer konkurrencen sig afslutningen, o... Se hele indlægget


Link...
129 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
bootsbootsSkrevet 16/12-03 21:00 
Hanky >
Ej ... det var jo slet ikke ment seriøst ... Lagde i slet ikke mærke til denne dersens lille ":P"
Kan ikke andet en grine, og være ligeglad :) ??

Boots -> Jeg "keep going"'er ikke med at brokke mig ... ingen grund til "over-ros" ála "Ja!!! Dine bannere var ok FFS" !?






Ved ikke hvad du menner med FFS...?

Første del af min bemærkning var nærmest til Sonic (før han tilføjede sin EDIT - jeg havde da godt set din smiley), og anden del er ikke over-ros. Bannerne ER skide flotte - passede bare ikke så godt ind på min side som den ser ud nu....
KTCKTCSkrevet 16/12-03 21:03 
Hanky >
Nahh .. du har nok ret !
Efter at være Professionel Web-grafíker, og at have lavet omtrént 200-300 bannere , er det nok ikke lige min stil ?!

;)

Professionel Web-grafiker? Det vil sige du lever af det?
Har du et link, for jeg vil meget gerne se noget af dit arbejde.
Som sagt mente jeg også, at dit banner var fint...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HankyHankySkrevet 16/12-03 21:17, rettet 16/12-03 21:18 
Lever af det er så meget sagt.
Lad os bare kalde det hobby :)

Mit seneste skud på stammen, som jeg arbejder på at få færdigt :)
http://www.new-b.dk/HP%202%20copy.jpg

Håber snart jeg kan få det færdigt , og så ellers bare få kodet noget PHP :: så er der endnu 500,- i kassen til nye spil :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HardballerHardballerSkrevet 16/12-03 21:29 
Hvilken program laver du det i?
HankyHankySkrevet 16/12-03 21:34 
Jo ser du , Photoshop kan klare alt ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HardballerHardballerSkrevet 16/12-03 21:43, rettet 16/12-03 21:44 
Selvfølgelig det program jeg fatter minus af.. Hvordan laver man det? Størrelse osv.?
KTCKTCSkrevet 16/12-03 21:45 
Jeg kan kun anbefale dig at lege med programmets funktioner. Det er sådan jeg har lært, hvad jeg kan idag. Ellers kan du prøve at kigge efter Photoshop tutorials på nettet eller låne en bog på biblioteket.
Vi kan ikke lære dig programmmet igennem Play:Right, det er helt sikkert.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HardballerHardballerSkrevet 16/12-03 21:47, rettet 16/12-03 21:47 
Men størrelsen, jo.. :D For en rigtig side, hvad er størrelsen der? Hvor finder man tutorials?
KTCKTCSkrevet 16/12-03 22:01 
Størrelsen?
Alt efter hvilket opløsning folk kører i, skal siden gerne se pæn ud i alle tilfælde. Derfor kan man ikke bare skrive en størrelse, men en god tommelfinger-regel er, at siden skal se pæn ud i 800x600 og opefter...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HardballerHardballerSkrevet 16/12-03 22:01 
Oki, tak :d Hvor findes der tutorials?
KTCKTCSkrevet 16/12-03 22:10 
Nettet er din ven, og det er Google også:

Mangler du noget, så brug Google...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
MarcusMarcusSkrevet 16/12-03 22:12, rettet 16/12-03 22:14 
JAA's og Hanky's var mine favoritter :)

Boots>> Hvorfor fjerner du ikke det "Du må ikke stjæle fra min side" da man så ikke kan åbne linket i et nyt vindue, man kan jo alligevel godt stjæle fra din side hvis man har lyst til det.
bootsbootsSkrevet 16/12-03 23:51, rettet 16/12-03 23:53 
Jeg er godt klar over at der er mange der alligevel kan tage fra min side; men der er også mange der ikke kan. På denne måde kan jeg måske begrænse det. Det er den eneste måde jeg kender.... Jeg er åben for forslag, hvis du har et?

Så er præmierne fordelt:
1. præmie (KTC) Mario Party-e card game
2. præmie (Matt) Perfect Dark (N64)
3. præmie (Strifer) GBA SP Headphone plugin
4. præmie (JAA) N. Gen. Racing (PS1)

Præmierne vil blive sendt i morgen... Tillykke

NB: KTC - husk at sende din adresse til mig...
jaesjaesSkrevet 17/12-03 00:35 
Fede præmier Boots ;)

JAA:
Hvis du vil af med N-Gen Racing, så siger du bare til :)
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 17/12-03 00:58 
boots >
Jeg er godt klar over at der er mange der alligevel kan tage fra min side; men der er også mange der ikke kan. På denne måde kan jeg måske begrænse det. Det er den eneste måde jeg kender....

Størstedelen af dit publikum kan alligevel tage fra din side som de lyster; det er umuligt at undgå! Men ved at forhindre højreklikning forhindrer du dine brugere i at benytte deres browseres basale funktionaliteter, hvilket set fra et brugervenlighedsperspektiv er utilgiveligt. Jeg må tilslutte mig Mysterious syn, da du blot opnår irriterede og frustrerede brugere og ikke nogen nævneværdig ekstra sikkerhed...
元気ですか。
JAAJAASkrevet 17/12-03 01:51 
jaes >
Fede præmier Boots ;)

JAA:
Hvis du vil af med N-Gen Racing, så siger du bare til :)

Det var min førsteprioritet, så jeg prøver det nok lige først :)

Mht. webdesign, så må jeg på det kraftigste anbefale Fireworks, der sparker stort set alt andet ad helvede til i den henseende. Photoshop kan man så bruge til de ting, hvor Fireworks kommer til kort.
HardballerHardballerSkrevet 17/12-03 02:16 
Okay :D Så må jeg lige finde den frem i gemmerne :D
SideshowSideshowSkrevet 17/12-03 02:28 
Hanky's blå banner var det suverænt flotteste i min bog. Det undrer mig, at meningen ikke deles af nogen.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
HardballerHardballerSkrevet 17/12-03 02:32 
Jeg giver dig ret i at det var det klart flotteste, men animationen i en af de andre manglede, kunne lide det lige så godt som vinderen..
bootsbootsSkrevet 18/12-03 22:28 
Til de 4 vindere: I må godt lige smide en mail, når gevinsterne er modtaget. Vil godt vide om de er kommet godt frem....

På forhånd tak..
bootsbootsSkrevet 19/12-03 18:13 
KTC, Strifer, JAA. Jeg sendte præmierne i forgårs - gider I ikke lige fortælle mig om I har modtaget dem?

På forhånd tak.
KTCKTCSkrevet 19/12-03 20:29 
Jeg er først lige kommet hjem idag, så jeg har ikke haft mulighed for at fortælle dig det tidligere.

Præmien er landet, og jeg har forsøgt at prøve spillet. Det er dog ikke helt let at hitte rundt i fra starten, men jeg giver det en chance, når jeg engang får overskud :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
StriferStriferSkrevet 19/12-03 21:46 
Pakken er modtaget.
XBL Gamertag: ZeNtiX
bootsbootsSkrevet 19/12-03 22:45 
KTC >
Jeg er først lige kommet hjem idag, så jeg har ikke haft mulighed for at fortælle dig det tidligere.

Præmien er landet, og jeg har forsøgt at prøve spillet. Det er dog ikke helt let at hitte rundt i fra starten, men jeg giver det en chance, når jeg engang får overskud :)

Narj, det tog også lidt tid før vi fandt ud af det; men nu kan selv min 11-årige datter finde ud af det... Så du finder nok også ud af det... ;c)
bootsbootsSkrevet 19/12-03 22:45 
Strifer >
Pakken er modtaget.

Fint.
KTCKTCSkrevet 19/12-03 22:58 
boots >
Narj, det tog også lidt tid før vi fandt ud af det; men nu kan selv min 11-årige datter finde ud af det... Så du finder nok også ud af det... ;c)
Så kan det godt være, at jeg lige spørger til råds engang ;)
Lidt tydeligt, at Nintendo gerne vil sælge E-readere, når alternativet til spillene er at slå plat og krone. Mere plat kan det jo næsten ikke blive så :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
bootsbootsSkrevet 19/12-03 23:38 
Man kan jo også være smart og smide SMB/SMB2 i cuben, og så spille ét af spillene for at afgøre hvem vinderen er; men du har jo ingen cube, vel? Din stakkel... Du kan også godt bruge terninger - dén der slår højst vinder.... Brug nu fantasien, ikke? ;c) Så køb dog en e-Reader, mand.
JAAJAASkrevet 20/12-03 02:07 
Boots, spillet er ankommet og i meget fornem stand. Jeg takker mange gange :)
DommergaardDommergaardSkrevet 20/12-03 15:17 
Sideshow >
Hanky's blå banner var det suverænt flotteste i min bog. Det undrer mig, at meningen ikke deles af nogen.

Det var skide flot! Men passer jo ikke ind til Boots' side. Ville være perfekt til en anden...
129 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig