X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Privat banner-konkurrence


Svar
bootsbootsSkrevet 03/12-03 23:18, rettet 15/12-03 22:30 
Jeg laver en lille hurtig konkurrence på min hjemmeside (se link nedenfor), fordi jeg har brug for et flot banner. Der er naturligvis en gevinst til vinderen: 1 splinternyt Mario Party-e card game. Hvis du har lyst til at være med i konkurrencen, så kig ind på min hjemmeside. (Der vil også være gevinster til 2. og 3. pladsen).

EDIT 13/12-03: Nu nærmer konkurrencen sig afslutningen, o... Se hele indlægget


Link...
129 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
bootsbootsSkrevet 03/12-03 23:18, rettet 15/12-03 22:30 
Jeg laver en lille hurtig konkurrence på min hjemmeside (se link nedenfor), fordi jeg har brug for et flot banner. Der er naturligvis en gevinst til vinderen: 1 splinternyt Mario Party-e card game. Hvis du har lyst til at være med i konkurrencen, så kig ind på min hjemmeside. (Der vil også være gevinster til 2. og 3. pladsen).

EDIT 13/12-03: Nu nærmer konkurrencen sig afslutningen, og derfor har jeg brug for jeres hjælp - nej, ikke til at finde vinderen; men til at afgøre, om nogen af bannerne ligner noget der allerede eksisterer på nettet. Jeg vil jo helst ikke beskyldes for at låne/stjæle af nogen... (Ikke fordi jeg beskylder nogen for det, flere mennesker kan jo sagtens få den samme idé - jeg vil bare være sikker på, at mit kommende banner er helt unikt). Send mig en besked/mail med link til sider, der har bannere der ligner de deltagende, så tager jeg stilling til, om bannerne ligner for meget og fortsat kan deltage i konkurrencen.

EDIT 15/12-03: Konkurrencen er slut og vinderne fundet.
Lige om lidt sender jeg en mail til de 4 vindere, og derefter åbner jeg siden med vindere.

Lige en vigtig ting til. Hvis jeg må bruge alle jeres indsendte bidrag ude på det store net, så send mig lige en mail. Det gælder alle deltagere. Der var flere flotte og sjove bannere, jeg godt kunne tænke mig at bruge; men jeg vil jo først spørge om lov til at bruge dem. Desuden vil jeg også gerne lade alle bannerne blive på min side. Jeg regner med at lave en konkurrence igen til foråret, og så kunne det jo være sjovt, hvis I gad deltage igen - og sjovt at sammenligne med de gamle bannere....
Vær søde at sende mig en mail, hvis jeg må "få" bannerne. Hvis I ønsker at jeg skal fjerne jeres bannere fra min side - og aldrig bruge dem igen - så skriv også lige en mail til mig om det. Tak.

Og tak for jeres deltagelse i konkurrencen.

Link...
HardballerHardballerSkrevet 03/12-03 23:35 
Kan se at du søger en Starfox Adventures..
Har den, hvad vil du give?
bootsbootsSkrevet 03/12-03 23:40 
Ups - har glemt at slette den. Jeg byttede mig til en med Core forleden dag. Sorry.
HardballerHardballerSkrevet 04/12-03 00:19 
Jeg har lavet et banner.. Hvordan vil du modtage den?? Har du evt. MSN, så sender jeg den der :D
bootsbootsSkrevet 06/12-03 21:14 
Kan du ikke sende den i en mail? supermario@webbyen.dk
bootsbootsSkrevet 07/12-03 14:36 
2 herindefra er tilmeldt nu, og en tredje er på vej. Er der ikke flere der har lyst til at deltage? Fristen er nu sat til 14/12, og der vil være gevinster til 1., 2. og 3. pladsen. Hvis hovedgevinsten ikke kan bruges, kan vi evt. aftale en anden gevinst efter konkurrencen. Det kunne f.eks. være et PSX eller N64 spil...
PapandPapandSkrevet 07/12-03 15:09 
Du har fået en mail med mine bidrag. De er forøvrigt lavet med Paint Shop Pro.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
HardballerHardballerSkrevet 07/12-03 15:48 
Mail sendt!!
bootsbootsSkrevet 07/12-03 18:46 
Det går jo fint det her. Nu er der 4 herindefra der er med.... Synd jeg ikke måtte reklamere for konkurrencen inde på konsolforum - de slettede mit indlæg. Dejligt at P:R var med på den.... Tak for det...

Og et lille NB. Præmierne i konkurrencen vil være ting jeg har til salg på min hjemmeside. Vinderne kan komme med et ønske om hvad de gerne vil have; men jeg garanterer ikke at de får det... Kom ikke med ønsker nu. Jeg regner ikke med at jeg får totalt udsolgt på siden inden den 14/12; men skulle det utrolige ske, skal jeg nok finde på noget andet godt.... Vinderne vil ikke blive snydt.
majjohamajjohaSkrevet 07/12-03 18:49 
NBA Courtside - N64
Perfect Dark - N64
Diddy Kong Racing - N64
Rumble Pack - N64
e-Reader kortne (:P)
HardballerHardballerSkrevet 07/12-03 18:59, rettet 07/12-03 18:59 
1. Mario Party e-Card Game.
2. Perfect Dark. (N64)
3. N64 Konsol
4. N64 Joypads
bootsbootsSkrevet 07/12-03 19:42 
boots >
Kom ikke med ønsker nu.
HardballerHardballerSkrevet 07/12-03 20:21, rettet 07/12-03 20:22 
Ups, læste det som: Kom med ønsker nu.. :D
bootsbootsSkrevet 07/12-03 23:44 
Nu er der tilmeldt 5 herindefra til konkurrencen. Jeg håber ikke der kommer flere tilmeldinger herindefra, for I er sgu alt for dygtige. Jeg får da aldrig valgt det bedste.....
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 08/12-03 13:06 
kan vi ikke se de tilmeldte bannere? evt. lige smide et link op? jeg bliver da nysgerrig :)

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
HankyHankySkrevet 08/12-03 13:11 
Melder mig da også :D
Sender det til dig i eftermiddag !
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
bootsbootsSkrevet 08/12-03 13:31 
Jeg glæder mig til at se det. Husk: Læs lige hvad jeg har skrevet under "konkurrence" på siden. Der er nogen krav til banneret.

I kan allesammen se de bidrag der er kommet indtil nu på min hjemmeside. Kig under "konkurrence bidrag".

Link...
HankyHankySkrevet 08/12-03 15:08 
Sådan .. nu er det sendt !
Har vedhæftet det i min mail :)

/Hanky
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
TKTKSkrevet 08/12-03 20:54 
Så er jeg også med... og laver flere #_#
LessCDTLessCDTSkrevet 08/12-03 21:33 
Hankys er det bedste, i hvert fald det der ser mest prof. ud...

For nu at hjælpe dig lidt Boots ;)
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
HardballerHardballerSkrevet 08/12-03 22:45 
Yep, ser mest prof. ud (indtil videre) men spørgsmålet er om det passer til siden?? Og om hun bedst kan lide hvis deer er flere på, hvad ved jeg.. Lad hende nu selv vælge, hehe :D Men et nice et fra hanky :D
HankyHankySkrevet 09/12-03 15:51 
Mange tak C",)
Og ja , det er rigtigt.
Fordi det måske ser mest prof. ud behøver det slet ikke at være det valgte ...

//Hanky
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HardballerHardballerSkrevet 09/12-03 18:46 
Men bare vent.. Har lige fået nogle nye programmer, de skulle være temmelig gode.. Min mor har været ved at uddanne sig som multimediadesigner, så har fået hendes programmer til at lave det med.. Og jeg kan finde ud af det, aner det ikk :D
bootsbootsSkrevet 09/12-03 18:59, rettet 09/12-03 19:02 
Nu har jeg sat alle de bannere ind jeg har modtaget indtil nu. Hvis dit banner mangler, så kontakt mig lige...

Jeg laver snart en lille "udrensning" hos dem der har sendt mange ind (>Hardballer); men det er rigtig svært, for der er så mange gode. Der vil under alle omstændigheder blive bibeholdt minimum 1 banner pr. deltager (det bedste efter MIN mening), så alle deltagere er naturligvis stadig med i konkurrencen....

Er der slet ingen der har tænkt på at lave noget "levende"? Kunne da være sjovt at se; men jeg ved ikke hvordan man laver dem. Det er vel gif?
KTCKTCSkrevet 09/12-03 20:27 
Jeg har taget udfordringen op, selvom det kræver en del arbejde at lave animerede bannere i stop-motion ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HardballerHardballerSkrevet 10/12-03 23:46 
Nice KTC :D Fedt nok banner, bare lidt forvirrende, men nice :D
KTCKTCSkrevet 10/12-03 23:56 
Takker, der skulle jo ske noget i animationen, og selv om der er meget, så synes jeg stadig ikke det virker proppet :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HardballerHardballerSkrevet 11/12-03 01:34, rettet 11/12-03 01:36 
Nopes :D Men hvis du kunne få lavet den hvor figurerne står lidt længere, før den skifter igen, vil jeg mene at den ville være kanon :D hehe (jeg hjælper konkurrenten :/)

EDIT: Btw, hvad har du lavet animationen med?
KTCKTCSkrevet 11/12-03 01:50 
Jeps, det kan jeg også sagtens lave, uden filen bliver større. Jeg har også overvejet det...

Animationen er håndlavet i Photoshop og så smidt sammen som en gif.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HardballerHardballerSkrevet 11/12-03 01:55 
Oki doki :D Smart smart :D
HankyHankySkrevet 12/12-03 09:37 
Har lavet et banner som er GIF :)
Sender det lige til dig
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
nullernullerSkrevet 12/12-03 09:49 
Jeg har lige kigget på jeres forslag, og KTC dit banner (gif) ser fandme godt ud.

HANKY´s er også super flot

STRIFER´s ser også meget fin ud

godt det ikke er mig der bestemmer i er sgu nogle dygtige grafik nisser.

/nuller
Nu med Xbox 360
VictorVictorSkrevet 12/12-03 10:53, rettet 12/12-03 10:53 
Kan man godt lave et banner i Paint? Har ikke andet :/

EDIT. Før om 5 dage :(
HardballerHardballerSkrevet 12/12-03 11:40 
Kan du da godt.. Fuck mand.. Kan ikke finde ud af mit Photoshop, hehe :D Fatter da nok minus af det..
VictorVictorSkrevet 12/12-03 11:45 
Det jeg har lavet er mit første banner nogensinde :-) Hvordan sender man det ind ?
HankyHankySkrevet 12/12-03 12:12 
Vedhæfter det i en mail til :
supermario@webbyen.dk
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
VictorVictorSkrevet 12/12-03 12:16 
Men kan man godt læggen en .bmp fil ud på nettet?
HankyHankySkrevet 12/12-03 12:29 
Øhh .. fylder nok lige lidt rigeligt !

JPG tror jeg er fortrukkent !
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SideshowSideshowSkrevet 12/12-03 12:35 
Hanky's er klart det flotteste, set herude fra sidelinjen.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
VictorVictorSkrevet 12/12-03 12:35 
126 kb :)
VictorVictorSkrevet 12/12-03 12:36 
Ja, syntes jeg også :) Er dog ikke sikker at det ville passe til siden :)
HankyHankySkrevet 12/12-03 12:42 
Der blev efterspurgt nogle Animerede banners :)
http://www.frip.dk/Tienkmh/1.gif

Har lige lavet det :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
VictorVictorSkrevet 12/12-03 12:48 
Det er du god til :)

Prøv at se mit. Det er første gang jeg prøvet at lave grafik, så det er meget grimt! Fand også lige ud af til sidst at et billede havde ændret på størrelsen eller sådan noget :/

Mit grimme banner!
DommergaardDommergaardSkrevet 12/12-03 13:44, rettet 12/12-03 13:44 
Lige sendt et ind!

Doh, er ude af træning ;)
TKTKSkrevet 12/12-03 14:14 
dit e da fint, victor, jeg kunne ik lave det! jeg prøvede at lave et men alt og ALT var åbenbart galt... trist...:-(
LessCDTLessCDTSkrevet 12/12-03 18:01, rettet 12/12-03 18:19 
Jeg er sku også noget af en kage... Har siddet og lavet lorte animation i en time, bare for at finde ud af at jeg har lavet den i forkert størrelse :/... ARGH!!!!!
Men det er også første gang... (dårlig undskyldning)

Er der nogen der ved om man kan lave sin GIF mindre i størrelse og beholde animationen?

---> vedhæftet mail...
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
bootsbootsSkrevet 12/12-03 19:35 
Nu skal I ikke give op, vel? Ikke fordi jeg vil opfordre flere til at sende ind, for der er da rigeligt at vælge imellem allerede - nærmere fordi jo flere der er med i konkurrencen, jo sjovere. Desuden er det jo ikke altid det mest professionelle der automatisk er det bedste. Idéen/overraskelsesmomentet betyder også utrolig meget. Det kan godt være I kommer til at vente et par dage efter konkurrencen er slut, før jeg får valgt en vinder. Håber I er tålmodige....
VictorVictorSkrevet 12/12-03 19:44 
En der kan hjælpe mig med hvordan man gemmer i Paint så det ikke er BMP? Har 98 kan dog godt komme på en XP
nullernullerSkrevet 12/12-03 19:51 
du kan gemme i jpg i paint på xp
Nu med Xbox 360
VictorVictorSkrevet 12/12-03 19:52 
Tak :)
129 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig