X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tekniske problemer


Svar
RJKRJKSkrevet 26/11-03 14:25 
Der er i øjeblikket tekniske problemer omkring netværket. Jeg ved reelt ikke hvad der sker, da der både ser ud til at være problemer med nettet og lokalt. Jeg prøver forskellige løsninger.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 26/11-03 16:46 
Og så ser tingene ud til at køre igen. Tilsyneladende en defekt hub kombineret med udfald hos CyberCity.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 03/12-03 18:54, rettet 03/12-03 18:54 
Og så kørte serveren lige ned en halv times tid. Jeg håber alt nu kører som det skal.

(Udover at uret ikke passer)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 08/01-04 12:52 
ADSL-linien er gået død ca. 11.20. Jeg ved lige nu ikke, hvornår den kommer op igen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 08/01-04 14:24 
Og CyberCity fortæller mig at det er et Aalborg-Århus-kabelbrud uden "tidshorisont". Jeg håber at det alligevel betyder at det snart er oppe, men der sker formentligt tidligst i aften. Jeg beklager...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 08/01-04 16:12 
Og så lykkedes det vist.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 15/03-04 19:06 
En strømafbrydelse medførte en nedbrudt server. Venligst kontakt undertegnede, hvis der stadig er problemer rundt omkring.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 27/05-04 14:41 
Og så skete det endnu engang. Alt kører forhåbentligt igen nu.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 25/07-04 18:37 
CyberCity har haft "seriøse ADSL-problemer i hele Jylland" siden i formiddags. "Nu kører alt som normalt" påstår de, men i øjeblikket er der stadig ingen internetforbindelse. Den kommer forhåbentligt kort efter dette skrives.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 28/07-04 15:44 
Og så er det vist endelig lykkedes. Cybercity leger dog vist stadig med min router, så det er meget ustabilt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
yokanabsteryokanabsterSkrevet 28/07-04 15:47 
Yes, endelig kom jeg ind. Jeg har ikke kunne komme ind de sidste 3-4 dage. Nu kører det, men langsomt og med en del server timeouts.
soon the world will be one big computer
enfenenfenSkrevet 28/07-04 16:02 
Ja, jeg har også savnet adgangen :)

Er man blevet afhængig? Jeg ved det ikke :)
What is the Matrix?
BlossomBlossomSkrevet 28/07-04 17:22 
DYB afhængighed.

Jeg har tjekket om jeg kunne komme ind gennemsnitligt mindst. hver 3. time siden nedbrud.. ( undtagen om natten)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 28/07-04 18:08 
Enfen>
Er man blevet afhængig? ...

Det tror jeg bestemt. Har godt nok følt mig lidt "ensom" de sidste par dage ;)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RJKRJKSkrevet 28/07-04 21:59 
Og det ser ud til at det stadig kører meget ustabilt og taber forbindelsen med jævne mellemrum. Det beklages sevlfølgelig. Cybercity skal nok få en række opkald i morgen, hvis alt endnu ikke er 100% i orden...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
valiantvaliantSkrevet 28/07-04 23:43 
Var ved at blive bekymret.
DarkenDarkenSkrevet 29/07-04 00:25, rettet 29/07-04 00:26 
me2
YAY! PR kører igen ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KamekKamekSkrevet 29/07-04 02:51 
Herligt at det kører igen! :)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
crying outcrying outSkrevet 29/07-04 18:45, rettet 29/07-04 18:47 
Rjk>

Mon ikke at de siger, at det er ganske normalt "vest for storebælt" .... pga. af regn er mulden blød, og der går fugt i kablerne - og da der samtidigt er mørkt, ved teknikeren ikke hvor han skal grave.... hvis da ellers, at han havde strøm til sin caterpillar....

ak ja - man er vel københavner :)

....bortset fra det, er det rart at siden er oppe at køre igen.
Jusqu'a ici tout va bien....
LingobarLingobarSkrevet 30/07-04 14:58 
Den er lidt ustabil idag... Har været ude for 3 udfald siden kl 10.
Dine dage er salte...
RJKRJKSkrevet 30/07-04 15:10 
Ja, forbindelsen var lige væk en times tid. Cybercity har lovet at en tekniker ser på centralen indenfor - hold nu fast - to måneder... Service.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JuggernautJuggernautSkrevet 30/07-04 15:15 
Man er rørt til tårer!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 30/07-04 15:17 
Spassere.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 30/07-04 15:27 
Hvad var deres begrundelse for at det ville ta' op til to måneder, at bevæge sig udenfor og ta' et kig på centralen? Det kan vel ikke passe, at man som Cybercity kunde, vil stille sig tilfreds med sådant et latterligt svar??

Har I ikke en form for lokal afdeling af Cybercity i nærheden, hvor du kan gå hen og lave en scene / råbe lidt højt i butikken? Det hjælper altid at lave scener i butikken - men jeg har så kun prøvet det i EB Games :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 30/07-04 15:33 
Problemet er jo, at det er TDC's centraler, som kun TDC-folk har adgang til. Så vidt jeg ved. Derfor skal CC så arbejde sammen med TDC i sådan en situation, hvilket selvsagt ikke er i TDC's interesse.

Og, nej, det har de ikke.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 03/08-04 11:20, rettet 03/08-04 11:21 
Så har vi endnu et CC-nedbrud. Denne gang siden mandag nat. Til gengæld skulle der være en TDC-tekniker på plads i morgen, onsdag, hvormed det her problem forhåbentlig kan udryddes permanent.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JinkJinkSkrevet 04/08-04 10:47 
Lyder godt
KilroyKilroySkrevet 04/08-04 16:19 
Playright er et pragtfuldt sted, når jeg kan besøge det. Glæder mig til det virker hundred procent igen;_;
Kilroy Was Here
RJKRJKSkrevet 05/08-04 13:23 
TDC har fundet en fejl på centralen, der skulle have været skyld i alle problemerne. Fejlen er nu rettet og TDC har lovet at det denne gang er en permanent løsning.

Så forhåbentligt blev dette sidste indlæg i denne tråd for lang tid.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 28/09-04 09:24 
Og vi har været nede fra 00:04 til 09:24. Cybercity mener det måske er selvsamme centralproblem igen...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 25/02-05 11:18 
CyberCity ADSL er nede i det meste af landet, og således også her, siden omkring 8-tiden i morges.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 20/05-05 10:14 
Vores ADSL-forbindelse er ustabil her til formiddag. Vi prøver at finde fejlen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig