X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvor mange Super Frog spil findes der?


Svar
AndyAndySkrevet 26/11-03 11:10 
Ja, ved i hvor mange Super Frog spil der findes, for mit allermest-meget-yndlings spil er nemlig Super Frog og det ville være fedt hvis der også var en 2'er og en 3'er...
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
OmenOmenSkrevet 26/11-03 11:56 
Der findes kun det ene til Amiga'en (muligvis er det også blevet konverteret til andre formater).

I et interview lavet af C&VG for et par måneder siden, snakkede Team17 dog om muligheden for at bruge Super Frog figuren i fremtidige spil (så vidt jeg husker).

Personligt håber jeg på at de stadig arbejder på 3d versioen af Alien Breed.
Vote Ficus!
Zzap!Zzap!Skrevet 26/11-03 12:05 
Der ér altså lavet 2 (3?) Alien Breed 3d spil til Amiga.
Men jeg går ud fra du snakker om de screens, der var ude for et års tid siden som var noget 3.ps. noget. med fast kamera?
Born to kill space
NaieraNaieraSkrevet 26/11-03 12:10, rettet 26/11-03 12:12 
Omen >
Der findes kun det ene til Amiga'en (muligvis er det også blevet konverteret til andre formater).

Det kom også på CD til CD32 og Amiga 1200. (Eller kun CD32, RJK!? ;) Selv har jeg lige investeret i en CD-udgave på eBay, men den er vist så sparsom, at det kun kan være en rimelig god kopi. Så skal der meldes pirater til eBay!! ;)

Et fremtidigt Super Frog-spil SKAL indeholde den originale titel-melodi, ellers nægter jeg at købe det!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 26/11-03 12:41 
Hvis jeg husker korrekt, så er standard Amiga-versionen og CD32-versionen identisk bortset fra nogle mellemsekvenser af Eric Schwartz. Grafikken er ikke lavet om til AGA (men den er jo også superflot i forvejen), så det har næppe givet noget mening at udgive en A1200-version.

In short er der kun ét Super Frog-spil. Det er til Amiga, CD32 og PC med minimale ændringer her og der.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 26/11-03 12:43 
Men en A1200 med CD-ROM drev kunne køre CD32 spil..?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 26/11-03 12:45 
Ja.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 26/11-03 12:48 
OK, så var det LIDT rigtigt, det jeg skrev ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AndyAndySkrevet 26/11-03 18:14 
Ok, everybody! dvs. at der kun findes en 1'er ikke flere vel?
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
DizzyDizzySkrevet 26/11-03 18:28 
Der er lavet nogle fan spil http://pooka.ezri.mine.nu/sfrog/
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
TKTKSkrevet 26/11-03 19:11 
der findes da et til segaen ik? hvis vi snakker om frøen med en fx jernstang og andre genstande som våben? og skal bekæmpe robotter...
TKTKSkrevet 26/11-03 19:13 
ej det er ikke det jeg tænker på... sorry...
KTCKTCSkrevet 26/11-03 21:31 
PC-versionen er meget underlegen...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AndyAndySkrevet 26/11-03 21:47 
Amiga versionen er FED!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
OmenOmenSkrevet 27/11-03 00:31 
Zzap! >
Der ér altså lavet 2 (3?) Alien Breed 3d spil til Amiga.
Men jeg går ud fra du snakker om de screens, der var ude for et års tid siden som var noget 3.ps. noget. med fast kamera?

Jeps, de 2 3d (fps) versioner har jeg faktisk gennemført, og de var temmeligt imponerende for Amiga'en. Specielt 2 (Alien Breed 3d 2: Killing Grounds, tror jeg det hed) krævede et ordentligt accelrator kort + en god del ram, men var teknisk dybt imponerende.

Men ja, den 3d version jeg hentydede til var det som der udkom nogle sparsomme screens af for lang tid siden... gad vide om det er blevet droppet?
Vote Ficus!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig