X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad er der galt med den her...


Svar
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 23/11-03 23:36 
... se link

Den er utrolig billig, har et svedigt design, og virker umiddelbart god (så længe det ikke skal være en voldsom gaming computer)

Er der en haj eller to der kan kaste et blik på den for mig, og fortælle mig om et par gode og/eller dårlige sider ved den?

EZ Buddie
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 24/11-03 00:55, rettet 24/11-03 00:58 
Jeg syntes at det ser ok ud! den eneste ulempe skulle være at du ikke kan udskifte bundkort i den, medmindre at der bare er et micro-bundkort der sidder i den! og som du selv siger hvis den ikke skal bruges til noget vildt grafisk.. så ser den da fin ud!

SHG har den til salg!!
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
RaGeRaGeSkrevet 24/11-03 04:11 
Er det en mini pc, som man bare kan smække til en skærm og modem, og så er man kørende?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 24/11-03 06:54 
Der er onboard LAN, så den er lige til at hooke til din DSL... Du skal bare have CPU, harddisk og RAM... Og naturligvis en skærm :)
SaturinoXSaturinoXSkrevet 24/11-03 08:42 
hvad er det den kan?

hvad har den af "størrelse" og "indmad"
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 24/11-03 12:21 
Det står alt sammen på siden jeg linkede til i min første post. Den "kan" vel ikke noget særligt som sådan, den er bare meget smart i forhold til de fleste andre
dchangdchangSkrevet 24/11-03 12:26, rettet 24/11-03 12:41 
Så hellere en Shuttle eller MSI's Megapc (selvom sidstnævnte ikke skulle være så god performance-mæssigt).

Har selv en Shuttle og er meget meget tilfreds.

EDIT: Mht til ulemper ved EZ-Buddien skulle det lige være chipsettet. Det er ikke det bedste chipset. Og den understøtter "kun" PC3200-ram. Så man får ikke meget performance for pengene. Den kører heller ikke SATA. Se evt linket. Den kan noget. :-)

Tryk mig...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 24/11-03 13:51 
Shuttle er til gengæld også betydeligt dyrere :)
dchangdchangSkrevet 24/11-03 13:53 
Ja ja. Men så får man altså osse noget for pengene. Det er cool nok at have en lille netværkspc, men den må da osse godt kunne lidt. Efter min mening. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 24/11-03 17:14 
De burde lave sådan en lille fræk sag med indbygget kaffemaskine... I'd hit it :)
RitesRitesSkrevet 24/11-03 18:59 
Tror hurtigt at vi kan blive enige om, at den er pissehamrende blæret.

Men du kan godt få de der Mini-PCer med AGP port, så led evt. lidt efter sådan en?
» a winner is you «
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 24/11-03 19:06 
Der er også 1 x AGP slot i den jeg henviste til. Grafikkortet er integreret i bundkortet, og bruger den derfor ikke... Siger Dchang :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig