X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo er overgået


Svar
OkottaOkottaSkrevet 22/11-03 00:24 
Jeg har nu brugt en hel aften, i selskab med Prince of Persia: Sands of Time, og jeg vil konkludere et par ting.

Prince of Persia: Sands of Time er ligeså tilfredsstillende at spille som Halo - måske endda mere tilfredsstillende at spille, end Halo.

Prince of Persia: Sands of Time er ligeså godt et spil, som Halo.

Prince of Persia: Sands of Time, er ligeså givende et spil, som Halo - måske endda et mere givende spil.

Prince of Persia: Sands of Time er på flere måder bedre end Halo.

Halo føles faktisk lidt kluntet, sammenlignet med Prince of Persia: Sands of Time.

Det er sjældent jeg har været SÅ involveret i et spil, som der med al tydelighed er lagt kærlighed og sjæl i at udvikle - noget man sjældent ser i dag, i spil.

Prince of Persia: Sands of Time er fantastisk; Styringen, kampsystemet, leveldesign, grafik, lyd, musik - det hele går op i en højere enhed, og jeg havde aldrig nogensinde troet, at sådan et spil nogensinde ville blive lavet til PS2, endsige at et PS2 spil ville være så tilfredsstillende at styre med Dual Shock controlleren - det er nærmest et mirakel.

That's it. That's all you can say - for at citere én af Edge's allerbedste anmeldelser nogensinde.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RaGeRaGeSkrevet 22/11-03 00:26 
Og hvad har Prince of Persia: Sands of Time lige med HALO at gøre?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
quadquadSkrevet 22/11-03 00:28 
Jeg synes også Ghost Recon er bedre end Mario Party 4!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/11-03 00:29 
Prince of Persia: Sands of Time er et HELT andet spil end Halo.

Men jeg må indrømme at din tråd, har efterladt mig kåd og frådende! :-D
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KTCKTCSkrevet 22/11-03 00:34 
Skak er også meget sjovere end faldskærmsudspring ;)

Ej, helt ærligt Okotta... Fint nok at POP er fedt, men at sammenligne med Halo hører da ingen steder hjemme?!?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
OkottaOkottaSkrevet 22/11-03 00:35 
RaGe >
Og hvad har Prince of Persia: Sands of Time lige med HALO at gøre?

Det var såmænd for at illustrere hvad Halo har betydet for mig, udi videospil - at Prince of Persia: Sands of Time, på flere områder, er et bedre videospil end Halo.

Halo var det, måske, bedste videospil for mig, nogensinde, og Prince of Persia: Sands of Time, er på flere områder bedre.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 22/11-03 00:39 
Nu har jeg snart ikke hørt andet end positive ting om POP, og jeg har selvfølgelig ikke råd :( Men selvfølgelig, det er også snart jul :)
PalsgaardPalsgaardSkrevet 22/11-03 00:42, rettet 22/11-03 00:44 
Det at spille et spil kan vel betragtes som en oplevelse!? Hvad enten det er en Shooter, RPG eller noget helt tredie. Man påvirkes af en masse ting og bagefter er man en oplevelse rigere. Nogle gange er oplevelse bedre en andre, og andre gange ikke, sjovt nok...
Så hvis Okotta siger at synes at PoP, på mange måder, har givet ham en bedre oplevelse end Halo kan jeg ikke se der er noget i vejen med det!

EDIT: Vi burde være glade for at Okotta... Ja Okotta indrømmer at Halo ikke er det eneste der holder ;)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
FozferFozferSkrevet 22/11-03 01:15 
Hvornår kommer det til GC? :>
SaturinoXSaturinoXSkrevet 22/11-03 01:25 
man kan ikke sammenligne de 2 spil, HALO er en "1'er" og et KULT spil. sådan er det.

umuligt at overgå HALO.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
quadquadSkrevet 22/11-03 01:56 
Bare lidt morskab.
RaGeRaGeSkrevet 22/11-03 02:51, rettet 22/11-03 02:52 
Okotta >
RaGe >
Og hvad har Prince of Persia: Sands of Time lige med HALO at gøre?

Det var såmænd for at illustrere hvad Halo har betydet for mig, udi videospil - at Prince of Persia: Sands of Time, på flere områder, er et bedre videospil end Halo.

Halo var det, måske, bedste videospil for mig, nogensinde, og Prince of Persia: Sands of Time, er på flere områder bedre.


Jeg kan ellers godt følge din holdning/opfattelse af diverse spil efterhånden, så jeg vidste hele tiden hvad du egentlig mente ;) Du har trods alt lige overbevist mig, at det her spil er *GULD* værd, siden du samligner det med HALO (spillet du aldrig gav en kold skulder efter et par timer).
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RitesRitesSkrevet 22/11-03 08:38 
Gu er PoP fedt, men sammenligningen er da helt hen i vejret.
Sikken overraskelse...
» a winner is you «
FanboyFanboySkrevet 22/11-03 10:28 
Vent nu til du er helt færdig med spillet. Du pljer jo at skifte mening ugen efter ;)
RitesRitesSkrevet 22/11-03 12:17 
Fem minutter efter, mener du vel? ;)
» a winner is you «
RaGeRaGeSkrevet 22/11-03 13:25, rettet 22/11-03 13:26 
Ja, vel nærmerer... men hvis han nu alligevel samligner med HALO, så må der altså være noget alvorligt snakken her fra Okotta's side.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HulleHulleSkrevet 22/11-03 14:57 
Det var dog en lam sammenligning. Måske du er vild med spillet, men at sammenligne dem på den måde, det giver jo ingen mening. Snak om spillet som det er, og hvorfor det er godt.
I øvrigt venter jeg blot på at du basher det for vildt efter du har gennemført det.. For kort, for nemt, sælges til højst bydende osv ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RJKRJKSkrevet 22/11-03 15:00 
Jeg byder 250,-



;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HulleHulleSkrevet 22/11-03 15:07 
*Lol* 8)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
MarcusMarcusSkrevet 22/11-03 16:02 
Jeg synes også godt man kan sammenligne spil generelt. Det er bare en del sværere. Man kan jo også godt sammenligne film og musik uanset type og sige hvad der er bedst. Og som med musik bliver en sammenligning som indvolverer flere genrer ofte mere subjektiv.
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 22/11-03 16:17 
Nu spørger jeg lige de Smarte Herre der kommer med alle deres oneliners: Hvad er det lige der er i vejen med den sammenligning Okotta laver?.

Jeg kan ikke umiddelbart se noget "forkert" i den sammenligning Okotta laver.

Her er et spil, der åbenbart slår benene væk under ham og han sammenligner det - med hans hidtil bedste spiloplevelse. Mere subjektivt kan det vil dårligt nok blive?

At han(Okotta) ofte skifter mening om spil, det er (i mine øjne) bare et udtryk for han indrømmer nogle forhastede konklusioner.

Men hey for alle jer oneliners er det vel smart, at være den første der rakker ned på andre, så man selv kan hævde sig i flokken.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
SolaegSolaegSkrevet 22/11-03 16:21 
Ja, hvor er I barnlige!
quadquadSkrevet 22/11-03 16:54 
Okotta er for P:R hvad Sussi og Leo er for Danmark.
HulleHulleSkrevet 22/11-03 17:16, rettet 22/11-03 17:17 
Hmm. Jeg gør nu personligt ikke det her for at hævde mig i flokken, og det tror jeg egentlig ikke andre gør heller.

Hvis vi skulle krone en konge over at skifte meninger ville det uden tvivl være Okotta. Der er der tonsvis af eksempler på dette, hvilket kan gøre at bemærkningerne bliver taget med et gram salt, et skævt smil og med en lille sidebemærkning.
Min kommentar er ikke et led i en personlig hetz mod Okotta, da jeg slet ikke går ind for den slags og ofte har været enig med ham. Men det er bare set så mange gange at meningen er skiftet i løbet af ingen tid, på et tidspunkt bliver trættende og så falder der en kommentar.

Om det giver mening at sammenligne de to spil er vel egentlig helt op til den enkelte læser.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JAAJAASkrevet 22/11-03 17:32 
RJK >
Jeg byder 250,-



;p

*fnis*
PalsgaardPalsgaardSkrevet 22/11-03 22:40 
Hulle >
Men det er bare set så mange gange at meningen er skiftet i løbet af ingen tid, på et tidspunkt bliver trættende og så falder der en kommentar.

Hvad med så at vente til at Okotta eventuelt skifter holdning i en given situation, og så komme med en kommentar, fremfor denne forudantaget skeptiske holding til alt hvad han siger?

Ikke rettet specielt mod dig Hulle, da du langt fra er den eneste ;)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
OkottaOkottaSkrevet 23/11-03 00:45 
Utroligt at I ikke har fattet endnu, at jeg ikke sammenligner Halo med POP, men "blot" sammenligner to fantastiske spil oplevelser.

Så dumme kan I ikke være, vel? VEL?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 23/11-03 00:46 
Wagner >
Okotta er for P:R hvad Sussi og Leo er for Danmark.

Sig det til mit ansigt, vil du?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SolaegSolaegSkrevet 23/11-03 00:50 
Tag det da roligt, Okotta!

Jeg kan da godt forstå, at det kan være belastende med dette 'mobberi', men du skal heller ikke selv lægge brænde til bålet. Tag det som en spøg eller bed folk om at lade vær. Det er vel efterhånden også et faktum, at dine konsoller nok ikke ser dig som den mest pålidelige person i verden...
ValkyrieValkyrieSkrevet 23/11-03 01:11 
Dø Okotta>:( Du ved godt selv det ikke er sandt.... Bare fordi nogen franskmænd laver et Aladin rip off - ... jeg er ligeglad hvad du siger! Intet overgår Halo!!! INTET!!! Det er ikke muligt..... Heller ikke oplevelsesmæssigt!

Den officiele trailer så mere wannabe episk ud end TuroK EvolutioN!!!

Just kidding mate!;)

Jeg glæder mig selv til at prøve det - Men at det kan slå oplevelserne i Halo? Måske... Det fede ved Halo for mig er nok spillets helhed, ikke dets bestemte øjeblikke!

Kan det måle sig med Zelda?
Well crucify the insincere tonight...
quadquadSkrevet 23/11-03 01:27, rettet 23/11-03 01:31 
Okotta >
Wagner >
Okotta er for P:R hvad Sussi og Leo er for Danmark.

Sig det til mit ansigt, vil du?


Slap af man..
Det drejer sig om de såkaldte oneliners der blev nævnt. Så synes jeg lige jeg burde komme med min der er bygget på en oneliner der hedder: SoA er for scenen hvad Sussi og Leo er for Danmark.

Det var intet ondt mod dig, jeg kan godt lide Sussi og Leo.

Edit: Undskyld, det er sådan den rette lyder:
<recoiN> SoA er CS svar på sussi og leo
OkottaOkottaSkrevet 23/11-03 01:48 
Ok - dødstrusler hermed trukket tilbage ;-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
quadquadSkrevet 23/11-03 01:52 
Du ved jo godt det ville gå værst ud over dig alligevel ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig