X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Ny håndholt fra Nintendo


Reply
seebergseebergSkrevet 13/11-03 19:36 
Hej...


iQue
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
CalleCalleSkrevet 13/11-03 19:37 
Det er da en gammel nyhed :) men det er stadig en god nyhed, jeg tror jeg skal impotere den fra lik-sang nå jeg engang får penge.
seebergseebergSkrevet 13/11-03 19:42 
"Mister Old News" jeg ved det ;)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/11-03 19:44 
Hvordan er den håndholdt? Den er håndholdt ja, men kan da ikke bruges "on the go"?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
CalleCalleSkrevet 13/11-03 19:46 
nææ det har du ret i, men man kan håbe de udvikler en lille skærm til at sætte på og at de så osse lave et batteri pack så den kan holde i et stykke tid.
JesperJesperSkrevet 13/11-03 19:48 
Born2Play >
Hvordan er den håndholdt? Den er håndholdt ja, men kan da ikke bruges "on the go"?

Nej, det var også den konklusion jeg kom frem til. Det virker lidt specielt, men håndholdt må den jo være eftersom man sidder med konsollen i hånden....
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/11-03 19:54 
Jeg sidder lige og kommer i tanke om noget helt andet - Jeg håber for guds skyld, at Nintendo har forbedret Analog stick'en.

Ellers skal man købe en ny konsol hele tiden :-/
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
jaesjaesSkrevet 13/11-03 19:56 
Jeg synes den er genial, hvis man ikke er samler.
At man kan spille konverterede (eller emulerede?) SNES-, N64- og muligvis NES-spil er fedt.
En minus er selvfølgelig prisen, hvis de da kommer til at koste de sædvanlige 300-400 kr., hvilket de jo nok gør...
MarcusMarcusSkrevet 13/11-03 19:58, rettet 13/11-03 19:59 
Forhåbentlig ikke emulerede.

Er der ikke andre der synes at IQue ser mindre fiks ud?

Iøvrigt lidt uheldigt navn for danskere da det ligger temmelig tæt opad EyeQ :)
JesperJesperSkrevet 13/11-03 20:02 
Mysterious: Jo - synes den ser lidt klodset ud - når man f.eks. tænker på GBA SP.

Calle: Så gammel er den nyhed altså heller ikke. Gamespot bragte den i går, at der nu var kommet mere info om iQue Player. Billedet kom vist også først i går (?). Men at den blev annonceret - ja det er en gammel nyhed (det står også i teksten) - bare lige så det kom på det rene.

jaes: Ja, ideen virker fin, hvis man gerne vil spille de "gamle" spil igen. Tror dog ikke prisen bliver så høj (de er jo udviklet, og skal vel mere eller mindre bare konverteres på en eller anden måde).
psychomantispsychomantisSkrevet 13/11-03 20:11 
På lik-sang, står der at spillene vil komme til at koste, ca. 6 dollar pr. stk. De kan jo dog kun erhverves via specielle downloade stande i Kina, og måske via internettet senere. Jeg synes egentlig det er meget cool med en N64 i enkelt controller. Men lige nu er det måske ikke så fedt, når det hele er så kinesisk. Man kan selvfølgelig godt lægge en tusse hos lik-sang og så få fem fulde spil med på flashcardet ( Mario 64, OoT , Starfox64, waverace og dr. mario), men hvad så derefter?
JesperJesperSkrevet 13/11-03 20:14 
Præcist. Og det med prisen skal nok passe. Man skal nok mere se det som at man "lejer" spillene, da et flash kort netop indbyder til, at de senere vil blive slettet, når man henter et nyt spil.
jaesjaesSkrevet 13/11-03 20:23 
Det lyder da fedt.
Var bange for at priserne ville minde om dem på GBA, da der jo også er spil der næsten er rene SNES-konverteringer.
Ok, overdrivelse fremmer forståelsen, men der er en del spil, som minder MEGET om et tilsvarende på SNES, og de kan ikke have været specielt dyre at udvikle :)
Login for at besvare
Username
Password
Remember me