X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rainbow Six Og CSX


Svar
SolaegSolaegSkrevet 07/11-03 13:37 
Jeg regner med at købe disse to titler, men har lidt svært ved de forskellige informationer om spillene.

Hvordan understøttes Coop i Rainbow Six til Xbox? (Kun i System Link og over XBL?) Hvilke modes kan spilles over XBL? Kan man spille flere på én box over XBL?

Hvordan er Counterstrike på Xbox? Hvordan fungerer Coop? Hvordan er singleplayer, og hvor meget fylder denne? Er det ligesom Condition Zero? Hvor meget ekstra, er der med Xbox-udgaven? Flere modes og, kan flere spille sammen på én box - online og offline ?

Pyha, det var en ordentlig omgang :-)
juventus champjuventus champSkrevet 07/11-03 15:10 
Det hele er på,når du spiller onlin.4 game modes,scoreboard dowmload content.Kort sagt hele svineriet.
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
SolaegSolaegSkrevet 08/11-03 11:21 
Nogle andre som kan svare? Gerne lidt mere... tydeligt!
APHAPHSkrevet 08/11-03 16:04 
CS er ikke udkommet, så det er lidt svært at udtale sig om spillet.

RS3 indeholder co-op, men kun online. Der er hvis 4 andre gamemodes. Det er ikke muligt at spille med en guest
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 08/11-03 18:10, rettet 08/11-03 18:12 
Har lige læst review af Rainbow six 3 i official xbox magazine - her bliver spillet rated til 9,4 ud af 10.

Der er ingen spiltscreen mode men "kun" system link og XBL som singleplayer hvor der kan spilles: mission, survival, terrorist hunt, team survival og sharpshooter. Du kan vælge at spille med Rainbow six team eller terrorst.

Herudover bliver det muligt at downloade nye baner m.v.
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
SolaegSolaegSkrevet 09/11-03 10:15 
Tak, for svarene!

Jeg modtager dog gerne stadig info om spillene, men det kan da lige nævnes, at jeg har bestilt Rainbow Six 3.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig