X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Giv dig selv en braindance oplevelse...


Svar
dchangdchangSkrevet 07/11-03 08:50, rettet 07/11-03 08:51 
Til de herinde med hang til elektronisk musik, nærmere IDM (Intelligent Dance Music), er her en opfordring.

Prøv hør Plaid's nye album "Spokes".

De er simpelthen bare guderne af lyd. Da pladen endelig kom hjem græmmede jeg mig over at de kun havde 10 numre på. De er lange, men alligevel. Men det gav hurtigt valuta for pengene, for det er virkeligt lavet så kælent at man næppe bliver hurtigt træt af det, selvom man hører det konstant som jeg gør lige nu.

Jeg vil ikke sætte mig fast på genren, men jeg låner lige begrebet ambient-techno fra allmusic. Men techno-delen er dog på en ingen måde det normale techno begreb.

Hvis nogen har lyst så få en lytter her:

PS: Nummeret Zeal beskriver nemmest hele albummet. De fedeste numre har de åbenbart undladt at man må lytte til.

Tryk på mig...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/11-03 09:30 
Din musiksmag er for vild?! Jeg er syg med "Zeal" tracket!

Det er ambient-Drum n bass :-D
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dchangdchangSkrevet 07/11-03 09:33 
:-)

Så prøv hør hele det her nummer:

Push my buttons...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MadsMadsSkrevet 07/11-03 10:10 
Deres forrige albums er altså noget bedre. Det er stadig godt det nye, men et stykke fra debuten "Not for Threes" eller det forrige "Double Figure".
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
dchangdchangSkrevet 07/11-03 10:14 
Her i huset er Double Figure osse klart herren over Trainer og Not For Threes, men det nye album er på ingen måde skuffende. Måske er det bare der bare ikke kan få nok af Plaid, men jeg syntes at deres standard er utrolig høj. Næsten uanset er der altid et eller andet appellerende i deres numre. Måske kan man ikke lide det i første omgang, men man vender som regel altid tilbage.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig