X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gradius V - officielt site? Hvor?


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 04/11-03 14:37, rettet 04/11-03 14:40 
Endelig fik jeg fat i "Gradius III & IV" her i weekenden. Jeg troede egentlig, at det ville blive svært at genoplive min indre Gradius junkie igen, men det var det ikke.

Det er første gang, jeg har prøvet Gradius IV, og det spil er jo bare rigtig, rigtig fedt. Super velafbalanceret gameplay og kontrol. Tilpads sværhedsgrad (det er svært, men man kommer hele tiden lidt længere). Og hvad sker der lige med grafikken - HI-RES! - det ser man alt for sjældent på PS2, super lækkert. Alt i alt en ægte shoot em up perle, som jeg har været alt for længe om at få fingrene i (og som er stærkt undervurderet i diverse reviews).

Anyway, da jeg nu er gået i hård træning med Gradius IV, kunne jeg godt tænke mig at finde noget officielt info / screenshots / film, og ikke mindst et officielt website (hvis det findes) om det kommende Gradius V. Efter en del søgen på www.web-konami.com og google uden at have ramt sømmet på hovedet, spørger jeg nu her på p:r, om der er en af jer der har nogle kick-ass Gradius V links.

På forhånd tak.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Star SoldierStar SoldierSkrevet 04/11-03 15:00 
Jeg har ikke noget link til en officiel site, men jeg er bare glad for at du også kan lide G4, det har været en af mine største shooter oplevelser ever og jeg giver dig ret i at det er SÅ veltrimmet, bare synd at der ikke er så mange andre som har fået øjnene op for det spil.

Anyway, GV ser jo allerede total blæret ud (så nogle lange klips fra TGS via Ruliweb), jeg er bare bange for en ting i det spil og det er at man ikke ser ud til at starte ved sidste check point når man dør, det + uendelig credits (hvis der er det) gør at selv en monkey kan gennemføre det.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 04/11-03 16:15, rettet 04/11-03 16:18 
:-) Lad os lave et fan-site og sprede budskabet... ;-)

Nu kan vi så bare glæde os over, at det er det samme team der har lavet Gradius IV og Gradius Gaiden, der lige nu sidder og brygger Gradius V. Ihvertfald ifølge ham her:
http://www.gamestone.co.uk/gradius/ps2_gradius_v.html

Star Soldier: Du skulle vel ikke have et par direkte links til de film?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Star SoldierStar SoldierSkrevet 04/11-03 16:22 
Jeg har desværre ikke filerne mere, det bliver nok svært at tracke dem ned fra ruliweb, men jeg tror at der er nogle klips på ign hvis du har access dertil (ved ikke om det er insider).
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig