X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp!


Svar
StriferStriferSkrevet 29/10-03 20:34 
Når jeg vil ændre mit ikon, vælger jeg det, men så står der "adgang ikke tilladt" Hvad gør jeg galt??
XBL Gamertag: ZeNtiX
JmogJmogSkrevet 29/10-03 21:54 
Er du logget ind?
StriferStriferSkrevet 30/10-03 08:24 
Ja jeg er logget ind.... Og den gør det samme med min profil....
XBL Gamertag: ZeNtiX
StriferStriferSkrevet 01/11-03 09:30, rettet 01/11-03 09:30 
Ok nu vil jeg gerne ha lidt hjælp....

Jeg kan ikke:

Skifte Ikon
Godkende Min Samling
Eller rette min profil

Og ja, jeg er logget ind!
XBL Gamertag: ZeNtiX
RJKRJKSkrevet 01/11-03 11:52 
For det første: Prøv lige at skrive en lidt mere sigende overskrift en anden gang, så dit indlæg ikke ignoreres...

"Adgang ikke tilladt" kommer hvis man forsøger at gå ind på en side man ikke har adgang til eller på anden måde er udelukket. Det kan jeg se, at du ikke er.

Alle de ting du nævner, er noget hvor du forsøger at rette i dine private ting. Derfor lyder det for mig som et cookie problem. Desværre er nogle browsere *host* MSIE *host* noget ustabile på forskellige punkter og dette er et af dem.

Prøv at logge ud og på andre måder slette din P:R cookie(s) og så logge ind igen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
StriferStriferSkrevet 01/11-03 16:14 
Har prøvet alt hvad du siger, intet dur... Og det skal siges at jeg bruger MSN Explore, men IE dur heller ikke..
XBL Gamertag: ZeNtiX
StriferStriferSkrevet 09/11-03 16:56 
Jeg ved ikke om det er fejlen men:

For lidt siden prøvede jeg at ændre navn til 2ScoopsOfBlister, og der kunne jeg sagtens gå ind og rette profil og skifte ikon. Der er en anden som kalder sig strifer (fandt jeg ud af) men han har lukket profilen. Hans navn er også Martin, kan det være at den tror det er den jeg prøver at ændre på og at den så siger "Adgang Ikke Tilladt". Er det muligt at man kan helt fjerne den gamle profil med ham der kaldte Strifer?
XBL Gamertag: ZeNtiX
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig