X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt George Harrison Interview (Nintendo)


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/10-03 22:06 
Læs mit link :-)

Jeg er ved at være træt af Interviews, der siger alt og ingenting - Men det er "sjovt" alligevel.

Nintendo
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Per SPer SSkrevet 28/10-03 23:25 
Det gør skam ikke noget. Så længe de er så informative som det her.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
The BruceThe BruceSkrevet 28/10-03 23:50 
Helt enig Per!

Jeg synes det er et meget godt interview!!

Det er i særdeleshed rart at høre nogle indrømmelser fra Nintendos side og ikke bare "Hype" og kulørte lamper!

GH rammer plet med mange af sine udtalelser og taler tydeligvis "li' fra ski'sækken"...? Han indrømmer sågar, at der f-i-n-d-e-s andre firmaer derude, som er bedre til at lave (visse) spil end Nintendo er!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
WehnerWehnerSkrevet 29/10-03 11:46 
Det er et fremragende interview. Der er sket meget for Nintendo op gennem 90erne og det høres tydeligt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/10-03 12:20 
Det er i hvert fald de mest utvetydige og konkrete vendinger, jeg længe har hørt fra Nintendo folk. Lad os håbe trenden fortsætter?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
The BruceThe BruceSkrevet 29/10-03 12:31 
Ain't that the truth!

Så lad os håbe, at der er handling bag ordene, så det ikke blot skal ses som tomme "trusler"!

Jeg håber virkelig Nintendo får omstillet deres firma ordentligt til det nye marked, for som vi alle ved, så er det l-a-n-g-t fra det marked som Nintendo var fedtegrever over i firserne/starten af halvfemserne...
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
MrCaseMrCaseSkrevet 30/10-03 16:56 
Helt sikkert spændende og også åbenhjertet interview.

Jeg for lyst til at sige:
Hvor stor en klap-hat er man hvis man kun sender developper-kits ud til én(!) third-party-developer?

Så kan de da selv være ude om det...

...

Ja. Det var så det uundgåelige fanboy-sure-opstød... sorry, guys!
Have you considered sucking less?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/10-03 17:06 
MrCase er en fanboy?! *G*

Detvar godt nok også kikset, at satse så meget på Rare...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JoachimMAJoachimMASkrevet 30/10-03 18:56 
De havde jo regnet med ét, måske 2 launchspil fra Rare, men der kom intet. Istedet skulle de vente 1½ år fra launch på et spil, som faktisk ikke engang var specielt godt.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
MarcusMarcusSkrevet 04/11-03 08:30 
Så, nu fik jeg også læst det. Interessant stof :) Håber de kommer igen og udkonkurrerer Sony, Microsoft & Sega :)
CalleCalleSkrevet 04/11-03 08:52 
Jeg synes osse det var et fedt interview. Jeg synes ikke de skal udkonkurerer de andre, de skal bare have magten i spil industrien og så kunne det være fedt hvis sega og nintendo slog pjalterne sammen om at lave en meget fed konsol, jeg mener Dreamcast den var fed, så hvad ville en dremcast(selfølgelig i opdateret version) + en gamecube ikke være + at så ville den konsol få alle segas gode spil og nintendos gode spil.

Og samtidig kunne de sige tak til hindanden får mange års god konkurece selvom nintendo har været overflødige.
AsseAsseSkrevet 04/11-03 15:03 
Hvad mener du med at de har været overflødige? Hvordan det?
CalleCalleSkrevet 04/11-03 15:13 
De har haft mere magt end sega.
The BruceThe BruceSkrevet 04/11-03 15:50 
Calle >

Og samtidig kunne de sige tak til hindanden får mange års god konkurece selvom nintendo har været overflødige.

...De har haft mere magt end sega.


Det fatter jeg INGENting af!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
CalleCalleSkrevet 04/11-03 16:54 
Efter nintendo kom med Game & Watch og nes, så har de været mere udbredte end sega så vidt jeg hved i europa ihvertfald. Og de har jo konkureret med hindanden om hvem der kunne opnå størst status.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/11-03 17:06 
Men...?

Naa never mind!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig