X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Logitech ØVØVØVØV


Svar
BomberBomberSkrevet 28/10-03 19:23 
Jeg købte for ikke så længe siden logitechs bedste mus på markedet. MX700 som er en rigtig god mus. Men efter et stykke tid kom der et tastatur der passede med musen. Tastaturet kunne man selvfølgelig ikke købe løs, så der kom mit første ØV. Så jeg købte i stedet et andet billigt trådløst tastatur hvor der fulgte en billig mus med.

Nu er der kommet et nyt produkt fra logitech det er lige den samme mus og tastatur bare med bluetooth. ØV ØV

Og den bluetooth sender, der også er oplader for musen, kan også bruges til at koble andre bluetooth endheder til. For eks. en mobil. Og softwaren gør sådan at man kan se sine SMS/MMS på skærmen og enda svare på dem over PCen som så sender til Mobil. ØV ØV ØV

Jeg ville meget gerne havde dette nye sæt, men jeg tror ikke jeg kan komme af med alt det "gamle" jeg har. eller kan jeg?

Er det nogen der har været ude og købe det her nye sæt, og er det godt?

Bluetooth mus og tastatur fra logitech
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
AmbyAmbySkrevet 28/10-03 19:54 
Det er helt sikkert et lækkert sæt, som jeg også har overvejet at købe. Jeg vil dog have det med ledning til. Jeg har hørt at opdateringen på trådløse mus skulle være helt i skoven, og derfor umuligt at spille med. Dertil gider jeg ikke et trådløs tastatur, fordi man vel skal skifte batteri hver anden dag...

Det er posititv at der er kommet lader til musen forudsat den kan holde en hel arbejdsdag uden at komme i probs... (8 timer)

Bluetooth-tingen lyder lækker. Så skal man bare have en T610 der understøtter det :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
dpldplSkrevet 28/10-03 20:05, rettet 28/10-03 20:11 
Dark-Light: Det man skal skifte batterier så tit. er den største løgn. Jeg tro mit tastatur snart har kørt en helt måned på de har batterier. Eller man bare skal have et par genopladeling og en oplader. Så bliver batterier aldrig et problem. Og min PC er bogstavlig talt tænd 24 timer i døgnet.

hmmmmmm, har lige tjekket det sæt lidt mere ud. Lyder faktisk til at være ok. (man får lidt(meget) mere info på deres HP

deres HP
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
quadquadSkrevet 28/10-03 20:09 
Kommer også an på hvor meget man bruger det :)
dpldplSkrevet 28/10-03 20:12, rettet 28/10-03 20:13 
hmmmm. Vis vi siger jeg faktisk bruger det en god del. (bare spørg dem på min messenger)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
AmbyAmbySkrevet 28/10-03 20:24 
Ok. Takker for svar.
Hvad med muse-opdateringen i spil ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
dpldplSkrevet 28/10-03 20:28 
Altså den mus jeg har (en optisk). Der har jeg aldrig haft problemmer i spil med. tværtimod, da jeg normalt var ved at flippe ud på ledninger.(men det problem er jo væk :P )
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BomberBomberSkrevet 28/10-03 20:52 
Alle fordomme om trådløse mus, passer ikke, i hvert fald ikke logitech produkter. Min mus (MX700) kan køre i 7-10 dage også sætter man den bare i laderen når man går i seng, den kan nemlig godt holde i lang tid mens den blinker Rød. Og min PC er i gennemsnit tændt 20 timer i døgnet. Og mit tastatur kan holde 1½ til 2 månedere på de genopladlige batterier.

Men sagen er at jeg ville godt ha at det macther sammen. Derfor har jeg sat det hele til salg på den blå avis. Og hvis det bliver solgt skal jeg bare smide nogle penge oveni så har jeg råd til det nye sæt.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
jaesjaesSkrevet 28/10-03 21:12 
Ang. opdatering:
MX700 musen skulle være rigtig god i den sammenhæng, og man skal efter hvad jeg har hørt, nærmest være elite FPS-spiller, før det generer.
Men den nye kan jo godt være dårlig, da den kører med Bluetooth, og MX700 kører med alm. radiobølger.
BomberBomberSkrevet 28/10-03 21:26 
nu spiller jeg ikke det vilde på min PC men bruger den til meget andet. Men tror du virkelig at den ikke er lige så god som min, fordi den bruger bluetooth???
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
flottenheimerflottenheimerSkrevet 28/10-03 21:37 
Jeg har en rigtig lækker Microsoft Wireless Optical Mouse IceWhite.
Den fungerer fantastisk og har nu kørt på det originale sæt batterier siden den 19. juli (min fødselsdag) - altså over 3 måneder.... og den kører stadig upåklageligt...

Microsoft Wireless Optical Mouse IceWhite
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
jaesjaesSkrevet 28/10-03 21:42 
Bomber >
nu spiller jeg ikke det vilde på min PC men bruger den til meget andet. Men tror du virkelig at den ikke er lige så god som min, fordi den bruger bluetooth???

Aner det ikke :)

Synes dog at det lugter lidt der henad, da Logitech ikke skriver at den er god til gaming på deres hjemmeside.
Det er jo en lov og en regel, at producenter fremhæver det positive ved deres produkter, og ikke fortæller om det negative (wonder why...).

Det her sæt, ser i øvrigt også lækkert ud:
http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&CRID=486&CONTENTID=7321&countryid=4&languageid=15
BomberBomberSkrevet 28/10-03 22:06 
Ja det kiggede jeg også på, jeg tror bare ikke man kan købe det i DK endnu.

Mjae, jeg er jo godt tilfreds med MX700, så den nye kan jo kun være lige så god, eller bedre, og hvis den er lidt dårligere til at spille spil med, kan jeg godt leve med det...ellers har jeg jo altid 14 dages retur-ret
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
AmbyAmbySkrevet 01/11-03 22:51 
nogen update på dette ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BomberBomberSkrevet 14/12-03 01:30 
Jeg genoptager lige denne tråd.

Nu fik jeg endelige fat i Logitech Cordless Desktop MX for Bluetooth. Og jeg må sige jeg er yders tilfreds. Efter at have spillet i Halo og andre spil. Synes jeg det fungere rigtig godt. Musen er hurtig, præcis og ligger godt i hånden. Tastaturet har et rigtig lækkert design. Med en masse genvejstaster. Som for eks. en messenger knap så menssenger åbner op. Og i toppen sidder der knapper til at styre Lyd, der kan skrues op og ned og der er en MUTE knap. En windows media kanp, også paly/pause, stop, frem og tilbage.

Man vender sig også hurtigt til at bruge tommelfingeren på musen til at gå frem og tilbage i for eks. et browser vindue.

Men bedst af alt er nu bluetooth hubben som også er lader for musen. Indtil vidrer har jeg prøvet at koble bluetooth headsæt på og min mobil på. Når software er indstalleret er det en leg at sende billeder, MIDIere eller JAVA programer ud til mobilen. Det er et program med som viser alle dine SMSer på skærmen. Og du kan besvare dem med det samme og sende dem, selvom din mobil ligger i for eks. din jakkelomme. Hvis man har et bluetooth headsæt kan det bruges til teamtalk eller bare snakke med venner. HELT FRI FOR LEDNINGER

Der er meget mere som jeg ikke har kigget på endnu. Man kan synkronisere sin mobil med ens outlook. Og hvis jeg en gang skal have ny printer, så skal det være en bluetooh printer. Alle de ledninger gør en til vanvid.

Hele herligheden koster cirka 1300. Og jeg kan anbefalde det på det varmeste. Og jeg kan også anbefalde Bluespoon digital som headsæt. Det vejer ingenting (10gr.), så derfor mærker du ikke du har det på i flere timer.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
AmbyAmbySkrevet 14/12-03 05:53 
Hvor mange knapper kan du selv sætte op? på de nyere modeller er det begrænset i forhold til de gamle...er alle shourtcut knapper konfiguable ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HankyHankySkrevet 14/12-03 09:32, rettet 14/12-03 09:34 
Dark-Light >
Det er helt sikkert et lækkert sæt, som jeg også har overvejet at købe. Jeg vil dog have det med ledning til. Jeg har hørt at opdateringen på trådløse mus skulle være helt i skoven, og derfor umuligt at spille med. Dertil gider jeg ikke et trådløs tastatur, fordi man vel skal skifte batteri hver anden dag...

Det er posititv at der er kommet lader til musen forudsat den kan holde en hel arbejdsdag uden at komme i probs... (8 timer)

Bluetooth-tingen lyder lækker. Så skal man bare have en T610 der understøtter det :)

Hvis jeg skulle ud og købe vil jeg også have med ledning !
Det bruger ingen batterier.... , Ingen forsinkede bevægelser.
Jeg er hardcore CS gamer , og der skal bruges ledninge-mus + tastatur !
Jeg har sku' oplevet for mange svigt med alt andet ...

Hvis det bare skal bruges til Internet / Skrivebords brug , er trådløst kanont ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 14/12-03 11:33 
Kræver Bluetooth en særlig indgang på computeren? Eller hvordan tilsluttes det?
KeenKeenSkrevet 14/12-03 12:56, rettet 14/12-03 12:57 
Med en lille ting du propper i USB porten...
NaieraNaieraSkrevet 14/12-03 13:28 
Hanky >
Hvis det bare skal bruges til Internet / Skrivebords brug , er trådløst kanont ;)

Trådløse mus er noget hø. Batterier vejer jo flere ton. Giv mig til enhver tid en standard rød eller blå Logitech med optisk halløj, og så en god musemåtte.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BomberBomberSkrevet 14/12-03 15:28 
Dark-Light >
Hvor mange knapper kan du selv sætte op? på de nyere modeller er det begrænset i forhold til de gamle...er alle shourtcut knapper konfiguable ?

Alle knapperne kan sættes til det du ønsker, der er ingen der siger Media player knappen skal åbne windows media player, du kan lave den om til for eks. winamp.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
BomberBomberSkrevet 14/12-03 15:33 
Hanky >
Jeg har sku' oplevet for mange svigt med alt andet ...

Måske har dine trådløse mus været for billige, denne herlighed koster trodalt 1300 kr. musen kan købes separat til ca. 600 kr.

Ligemeget hvad så er jeg godt tilfreds, jeg har ikke oplevet noget svigt med den her, og det gjorde jeg heller ikke med MX700 som jeg havde før.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
RaGeRaGeSkrevet 14/12-03 15:54, rettet 14/12-03 15:54 
Har en MX700 og den har ingen problemer med opdateringshastigheden tværtimod. Godt nok er den lidt tung pga. batterierne, men det irritere mig ikke og desuden, så er den dejlig ergonomisk formet.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig