X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GBA SP pressemeddelelse


Svar
Per SPer SSkrevet 14/03-03 19:36, rettet 14/03-03 19:40 
Her er den komplette pressemeddelelse fra Bergsala idag:

Nintendo lancerer en stor GAMECUBE Kampagne

365 kroner fra prisen på NINTENDO GAMECUBE for de første i Danmark der køber Game Boy Advance SP

Nintendo fejrer lanceringen af Game Boy Advance SP og dennes sammenkoblingsmulighed med NINTENO GAMECUBE, ved at køre en kampagne i hele Europa. Med de første solgte Game Boy Advance SP, vil der følge en 365 kroner rabatkupon til NINTENDO GAMECUBE.

2003 bliver et fantastisk år for Nintendo-spillere, med over 80 nye spil til NINTENDO GAMECUBE. De spændende nye titler omfatter blandt andet det anmelder-roste Metroid Prime, The Legend of Zelda: The Wind Waker, Resident Evil 0 (Capcom), Enter the Matrix (Infogrames) og FIFA Football (EA), med koblingsmulighed til GBA SP.

GBA SP lanceres over hele Europa den 28. marts og er en stilfuldt tilføjelse til Nintendos GAME BOY-sortiment. Nintendo har givet konsollen et helt nyt og stilrent design, for at appellere til de stilbevidste forbrugere af moderne teknologi verden over. Konsollen vil være tilgængelig med en metallisk finish i tre forskellige farver - sølv, sort og blå. Nintendo har med SP'en desuden introduceret flere nyskabelser, der passer til det ny image, bl.a. kan skærmen klappes ned og har integreret belysning, og et litiumbatteri, i stil med det der er i mobiltelefoner, sikrer spillerne ti timers uafbrudt oplyst spil. Når lyset er slået fra, kan der spilles op til 18 timer i træk. Den nye Game Boy Advance SP er kompatibel med spilkassetter, der oprindeligt er designet til Game Boy, Game Boy Color og Game Boy Advance.

I år vil der komme over 60 nye spil til Game Boy Advance SP, bl.a. FIFA Football (EA), Tony Hawk's Pro Skater 4 (Activision), Tomb Raider: The Prophecy og Castlevania: Aria of Sorrow (Ubisoft). Spektret af nye spil samt den stilfulde nye konsol viser, at Nintendo appellerer til gamere i alle aldre.

Det begrænsede oplag af GBA SP-pakker, der indeholder rabatkuponen til NINTENDO GAMECUBE, kommer på markedet den 28. marts. Kuponen vil være gyldig i en begrænset periode.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
FanboyFanboySkrevet 16/03-03 23:51, rettet 16/03-03 23:57 
Det var da en god ide. Det er ikke så mange penge, men jeg tror da godt det kan hjælpe en smule på salget af GC herhjemme.
RitesRitesSkrevet 17/03-03 07:13 
Tror jeg faktisk ikke umiddelbart, jeg er dog overbevist om at GBASP vil sælge godt.
» a winner is you «
quadquadSkrevet 17/03-03 13:17 
Hvad er prisen for GC p.t?
FanboyFanboySkrevet 17/03-03 15:14 
1500,- hos Elgiganetn.
quadquadSkrevet 17/03-03 15:16 
Den off. pris så?
PlaykidPlaykidSkrevet 17/03-03 15:54 
Så kunne jeg faktisk godt finde på at købe en SP, helt sikkert.
Spiller nu: Halo 3
quadquadSkrevet 17/03-03 15:59 
Jeg så lige sumez spille på en i toget..og WOW.

Den er flottere end jeg troede (efter at have set den på billeder) Og det lys..Det er kanon. Man kan se det overalt fra..!
RitesRitesSkrevet 17/03-03 16:57 
Wagner: En SP regner jeg med?
Ja, den er seriøst fed. Glæder mig også sygeligt til den og A Link to the Past -Mere end jeg glæder mig til Wind Waker eller Metroid ;)
» a winner is you «
ComradeComradeSkrevet 17/03-03 18:30 
Den har sq også brug for det! I den kæde hvor jeg arbejder, udgør den 2% af konsolsalget... :/
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
ChronoChronoSkrevet 17/03-03 20:07 
Jeg gad nu også godt have en SP, har bare ikke råd til både den og GBA Playeren..

Rites, glæd dig til A Link to The Past! Det er ligeså fedt som det altid har været. Jeg er næsten igennem det og har fundet den nye dungeon som jeg ikke kan få adgang til uden at gennemføre Four Swords.

Så snart der er en anden fra Aalborg der har spillet så sig til - vi må mødes og gennemføre Four Swords!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RitesRitesSkrevet 17/03-03 20:10 
Det er faktisk noget jeg er lidt sur over -at hver spiller skal have en GamePak hver!

Meget federe med Advance Wars...
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig