X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvor køber I DVD?


Svar
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 21/10-03 15:53, rettet 21/10-03 15:54 
Hvor er det godt at købe sine DVD'er?

Jeg har igennem lang tid prøvet at få fat på Rock In Rio med Iron Maiden. Først bestilte jeg den på dvdpusheren.dk. Efter det var gået syv dage fik jeg ikke andet en flabede svar og fysiske trusler tilbage, når jeg pænt og høfligt rykkede for det. Han sagde 'Du ved hvor vores butik er, hvis du har mere du vil' - jeg troede sq ikke mine egne øjne da jeg læste det. Kæft det var sygt! Tilsidst måtte jeg afbestille, fordi jeg aldrig fik den.

Så prøvede jeg Jubii DVD shop, og der er nu gået 7 dage siden jeg bestilte. Jeg har stadig ikke modtaget noget, og de svarer heller ikke.

Nu spørger jeg jer: Hvor dælen kan man forvente en ordentlig service or hurtig levering fra dag til dag?
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 21/10-03 15:58 
Axelmusic.dk har den på lager, og dem har jeg kun haft gode erfaringer med.
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 21/10-03 16:02, rettet 21/10-03 16:02 
dvdoo.com (dansk) eller cdwow.com
Dvdoo står mit hjerte nært, idet jeg flere gange har modtaget filmen før den officielle udgivelsesdato. Desværre er der ikke længere gratis levering.

Dvdoo har den godt nok ikke på lager, men lover 2--9 dage
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 21/10-03 16:39 
Tak!
Det lader til axelmusic har en levering på 1-2 dage, og den er på lager.

Lad os se om det holder ;)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
HardballerHardballerSkrevet 21/10-03 16:40, rettet 21/10-03 16:40 
Kan også anbefale dvdoo.. Ærgerligt at de ikke sender gratis mere :/
PoulPoulSkrevet 21/10-03 17:26 
Axelmusic.dk får også de varmeste anbefalinger herfra. Har handlet med dem et par gange og deres service var fuldt ud tilfredsstillende.

Rystende udtalelser fra DVDPusheren. Jeg har handlet med butikken en gang uden problemer, men en anden gang sendte jeg en forespørgsel via mail, som jeg aldrig nogensinde har fået svar på.
JmogJmogSkrevet 21/10-03 17:40 
Cd-wow.com og DVDboxoffice.com får mine penge.
DizzyDizzySkrevet 21/10-03 19:21 
Dvdoo er nr 1, jeg synes det er ok at betale porto, mange nøjes med at købe tilbudene og dermed satte Dvdoo penge til, som så i sidste ende betyder dyrere DVD'er.
Jeg kan også anbefale www.softexchange.dk de har faktisk mange gode tilbud og her er portoen kun 10 kr med mindre man selv vil hente i deres butik i Århus. De har også en del konsolspil.
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 21/10-03 20:02 
"Damn!" angående DVDpusheren :!

Jeg har handlet der før, men da jeg aldrig har været helt tilfreds med sitet og leveringstiden, har det ikke været så ofte... Og nu gør jeg det nok aldrig igen :)

Axelmusic, derimod, synes jeg har en fantastisk service. Jeg ved ikke om det bare er mig der altid får fat i ham Rasmus, eller om han arbejder 24/7, men han er altid utrolig hurtig til at svare - og så er det altid i en venlig tone.

Dvdoo har jeg også handlet meget med, men det var hovedsagligt før Axelmusic fik indført deres system med, at man kan bestille film fra udlandet gennem dem. Dem har jeg dog heller ikke ét ondt ord at sige om. Deres ca leveringstider passer også bedre end mange af de andre stedet jeg har handlet.

Udover disse to er der ikke rigtigt nogen som jeg har handlet med mere end et par gange
NaieraNaieraSkrevet 21/10-03 20:15 
Hardballer >
Kan også anbefale dvdoo.. Ærgerligt at de ikke sender gratis mere :/

Jeg brugte dem også ofte før i tiden, men nu køber jeg egentlig ikke nye DVD film mere. Hvis jeg køber noget fra DVDOO er det to eller tre film ad gangen, og altid nogle af de ofte temmeligt gode tilbud de har...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 21/10-03 20:16 
Dizzy >
Dvdoo er nr 1, jeg synes det er ok at betale porto, mange nøjes med at købe tilbudene og dermed satte Dvdoo penge til, som så i sidste ende betyder dyrere DVD'er.

Deres problemer opstod jo da de ikke længere måtte sælge Region 1 film...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 21/10-03 22:58 
For at hoppe med på pusherbashingen, så skal det nævnes at jeg p.t. har en handel kørende med dem. Problemet opstod bare da de havde annulleret min orde (kune se det via ordrestatus), uden at give besked og det var først efter 3. mail at de fandt ud af at de vist havde ødelagt den vare jeg skulle have, hvilket resulterer i at jeg nu må vente et par uger på min dvd. Udover det har jeg faktisk kun gode oplevelser med sitet.
I win, you loose
millenniummillenniumSkrevet 21/10-03 23:39 
www.cdon.com
...er skandinavisk og har tiltider meget gode tilbud, men har også 29dkr i levering. Hvis man kan leve med svenske covers er den dog værd at checke med jævne mellemrum.

(fik 12 monkees og Fast and the Furios til 59,-/stk, og har bestilt 24timer-samlingen for 179dkr).
The medium is the message.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 22/10-03 06:58, rettet 22/10-03 08:03 
Jeg har ofte siddet og set på de gode tilbud hos CDon, men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at betale 29,- i levering når den er gratis andre steder :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig