X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Unreal 2


Svar
BomberBomberSkrevet 19/10-03 01:05 
Nu kiggede jeg lige i computer city bladet og der stod Ureal 2 til at udkomme den 24 oktober. Men jeg har hørt at man ikke kunne spille det online. Er det så en udvidelse der kommer nu her den 24. okt. så man kan det eller hvad er det???
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
RaGeRaGeSkrevet 19/10-03 03:12, rettet 19/10-03 03:12 
Det er nærmere Xbox version vi taler om, som kommer til at understøtte Xbox-Live.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BomberBomberSkrevet 19/10-03 16:14 
Jamen den som udkommer her den 24 okt. er altså til PC. Og der er en doubbel pack den koster 299 kr. Men der står intet om det er online del i den.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
TKTKSkrevet 19/10-03 17:38 
nej! Så understøtter dette spil simpelt nok ikke online! ville jeg tro! de andre snakker jo om en xbox ver.!
BomberBomberSkrevet 20/10-03 02:48 
jaja jeg ved godt der kommer unreal 2 til XB-LIVE. Men jeg vil vide om det, der udkommer her den 24 okt. til PC, kan spilles online.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
BomberBomberSkrevet 20/10-03 20:17 
hmmmm åbenbart ingen der kan svare mig på...
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
N-ZaneN-ZaneSkrevet 20/10-03 21:02 
Jo, jeg kan godt svare dig!
Infogrames genudgiver 2 titler i et bundle:

Unreal 2, som KUN er single player
Unreal Tournament 2003, som bekendt er bedst online

Så nej, Unreal 2 er ikke ændret på nogen måde i denne udgivelse
I kick azz for the Lord!
ValkyrieValkyrieSkrevet 20/10-03 21:03, rettet 20/10-03 21:08 
Wow....... Take it easy mate!

Jow.. De er ved at lave noget der hedder... Kan ikke huske navnet, men det kommer med fra starten i Xbox versionen!

Det er et gratis online mode som DE har sat sig for at lave.... Jeg ved ikke om det er godt dog! Det skulle vist være gratis, så hvorfor går du ikke ud og køber Unreal 2 billigt også downloader det?

Men jeg er ikke helt sikker!

Hvis jeg var dig ville jeg hellere fokusere på UT2K4 der snart kommer.... Wrruuuummmmm:)

Tjek her: http://www.spilzonen.dk/content/nyhed.asp?id=11766
Well crucify the insincere tonight...
N-ZaneN-ZaneSkrevet 20/10-03 21:20 
Valkyrie >
Wow....... Take it easy mate!

??? mig eller ???

Tror kun det var PC-versionen han havde kig på.
Der var oprindeligt en online MOD under udvikling, men har ikke hørt noget om den i lang tid nu.
Ang. UT2K4, så er jeg også blandt dem der ser meget frem til det. Håber at de nye køretøjer giver spillet et extra pift :)
I kick azz for the Lord!
BomberBomberSkrevet 21/10-03 01:13 
Så nej, Unreal 2 er ikke ændret på nogen måde i denne udgivelse

Det er svar nok..Det var det jeg ville vide.

Men jeg kiggede også lige på det link og det ser ud som det snart er på vej. Der skulle komme en såkaldt XMP (Expanded MultiPlayer) Så der er håb forude for de Unreal fans som blev så skuffet da de udgav det uden multiplayer. Og jeg er en af dem. *g* Og nej jeg har ikke X-box..og skal heller ikke ha det.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig