X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hudson Selection Vol. X


Svar
jaesjaesSkrevet 08/10-03 23:08 
Nogen der ved, om de kommer/er kommet til PAL-land?
tastasSkrevet 09/10-03 07:26, rettet 09/10-03 07:26 
Jeg spurgte selv efter Star Soldier (Vol.2 tror jeg den er) den anden dag, og den er kun kommet i Jap udgave. Kan fås ved Lik-Sang for en 25$.

Jeg brugte en del tid på at lede efter dem, og fandt for øvrigt ikke nogle af dem i hverken US eller PAL.

Så tror ikke de er kommet, men ret mig en eller anden hvis jeg tager fejl ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
NaieraNaieraSkrevet 09/10-03 08:42 
Hvis man begynder at håbe på at den slags kommer udenfor Japan, bliver man bare skuffet...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 09/10-03 19:39 
Hmm, GC eller chip, et af livets store spørgsmål :)

Og tak for info tas.
flottenheimerflottenheimerSkrevet 09/10-03 20:34 
Jaes: ...eller freeloader?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
jaesjaesSkrevet 09/10-03 20:53 
Jep, dilemmaet hedder PS2-chip + installering, eller GC + freeloader :)
NaieraNaieraSkrevet 09/10-03 20:57 
Tjaa, hvis det er Star Soldier spillet fra Hudson billig-serien du er ude efter, og noget der kan slå Silpheed, så er det PS2'en der skal have en chip. Ingen tvivl om det.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 09/10-03 21:01 
Nej, der er flere fra serien der ser interessante ud.
Har som du måske kan fornemme i en anden tråd, fundet ud af at shootere (generelt) ikke er noget for mig, pga. at man sjældent kan gemme sin spil progression :)
NaieraNaieraSkrevet 09/10-03 21:02 
Det forstår jeg stadigvæk ikke. Shooters er alligevel aldrig mere end en times tids spilletid lange, og meningen med det er jo at score point, ikke gennemføre det...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 09/10-03 21:05 
Længden er også lidt problemet.
Ville gerne have at de varede 5-10 timer, og at man kunne gemme efter hver bane.
NaieraNaieraSkrevet 09/10-03 21:07 
Du vil jo have noget der aldrig er lavet, mand :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
tastasSkrevet 09/10-03 21:07 
Du smider lige en note, hvis du finder dem billigt et sted ik'? ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
jaesjaesSkrevet 09/10-03 21:11, rettet 25/01-05 00:50 
Naiera>
Du vil jo have noget der aldrig er lavet, mand :p

Ja :)

Nu vi alligevel er lidt i den retning, er Sega Ages 2500 spillene kommet på PAL?
Kunne nemlig ikke finde dem sidst jeg ledte...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 29/12-03 23:26, rettet 30/12-03 23:31 
Jeg har nu spillet Vol. 4 her til aften (Takahashi-meijin no boukenjima), en wonderboy klon som ligner en remake af PC-Engine versionen, hvis man er til den slags spil, så er det et fund for pengene!!, det kan jo hentes hjem for omkring 210,- fra lik-sang.

Af en billig titel at være et det utroligt flot og et gameplay der er rigtig godt!, men er pt så svært at jeg nok vil komme til at smadre min wavebird hårdt ned i gulvet hvis jeg spiller mere...

IC review
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig