X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lidt underlig tråd, eh?


Svar
YamadaYamadaSkrevet 07/10-03 15:08 
Hmm har et problem jeg håber i kan hjælpe mig med er nemlig i dyb krise!!
Har lige købt et spil (brugt) som betyder meget for mig ^_^
MEN desværre har ham jeg har købt det af skrevet sit navn med tusch derpå.
Hvordan kan man få det af uden at skade skiven?

HÅBER I KAN HJÆLPE!!!!
PÅ FORHÅND TAK
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
RitesRitesSkrevet 07/10-03 15:12 
Prøv at se om du kan ridse det af med neglen, ellers er du fucked.

Nåja... Og giv ham der solgte dig det nogle klø.
» a winner is you «
KTCKTCSkrevet 07/10-03 15:13 
Det var da en noget respektløs måde at behandle et spil på... Nå, men du skal nok prøve med almindelig håndsæbe i første omgang. Ingen sprit eller opløsningsmidler, da det nok vil skade belægningen og ødelægge spillet.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 07/10-03 15:14 
Rites >
Prøv at se om du kan ridse det af med neglen, ellers er du fucked.
Ikke ridse med en negl, da! I sidste forsøg ja, men ellers kan man nemt ødelægge belægningen...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 07/10-03 15:17, rettet 07/10-03 15:18 
Prøv med LIDT "håndopvaskemiddel".
PalsgaardPalsgaardSkrevet 07/10-03 15:34 
Jeg ville få ham der har solgt mig spillet til at slikke på skiven indtil det var helt væk! og bagefter ville jeg så STRAFFE HAM HÅRDT!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
YamadaYamadaSkrevet 07/10-03 15:37 
Har prøvet at få ham til det Palsgård, men det ville koste mig 20 kroner ekstra ^_^
Log lige på MSN palsgård.
Tak for hjælpen allesammen!!
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
flottenheimerflottenheimerSkrevet 07/10-03 15:49 
prøv evt. *ganske forsigtigt* med en smule husholdningssprit på et stykke vat eller køkkenrulle.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
DizzyDizzySkrevet 07/10-03 16:37 
Rensebenzin igen meget forsigtigt, men benzin tager alt, kan dog resikere at ødlægge belægningen
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig