X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resi-Crrrraazzzyy!!


Svar
The BruceThe BruceSkrevet 30/09-03 02:07 
Her nogle nye (omend i dårlig opløsning) screenshots fra Resident Evil 4!!!!

Prøv at spørg mig, om jeg synes det ser fedt ud- kom nu, spørg mig. I dare ya bucko ;-)

Skal jeg ha' det- spørger du?! Hmmmm- en hjernevrider af karat.....

Super Mr. Cooper
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
64 emne(r).
« < 1 2

Svar
RJKRJKSkrevet 02/10-03 00:19 
FreddiE >
Jeg synts at du undervurdere den grafiske side,

Du mener at der er høj kunstnerisk kvalitet i RE-spillenes grafik? For det var jo egentligt det eneste, som jeg udtalte mig negativt om.

Jeg har aldrig brudt mig om Silent Hill, så jeg har ikke været igennem nogle af de spil fra serien.

Så du har set lidt af 1'eren og konkludrer på den baggrund, at du ikke kan lide serien...? Eller hvordan? (bare nysgerrig)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The BruceThe BruceSkrevet 02/10-03 00:29 
The Bruce >
Her nogle nye (omend i dårlig opløsning) screenshots fra Resident Evil 4!!!!

Prøv at spørg mig, om jeg synes det ser fedt ud- kom nu, spørg mig. I dare ya bucko ;-)

Skal jeg ha' det- spørger du?! Hmmmm- en hjernevrider af karat.....

Ikke for at være en super-sonisk spasser?!?... men istedet for at begive jer ud i en endeløs/meningsløs debat om hvorvidt RE-serien er guds komme eller blot en rådden "gimmick", kunne i så ikke kommentere billederne i linket eller bare komme med et eller andet udsagn, der har med RE 4 at gøre (deciderede nyheder, rygter eller andet...)!

Undskyld ulejligheden og på forhånd tak! Stik så ud og leg!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
RJKRJKSkrevet 02/10-03 00:33 
Giv os nu også lige lov til at diskutere noget relevant engang i mellem...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RonaldoRonaldoSkrevet 02/10-03 01:36 
RJK >
Du mener at der er høj kunstnerisk kvalitet i RE-spillenes grafik? For det var jo egentligt det eneste, som jeg udtalte mig negativt om.

Det lød bare lidt som om det var en dårlig undskyldning for ikke at være vild med grafikken. Jeg synts at charactersne er kedelige (Wesker er dog totalt sej), men tilgengæld er mange af monsterne fede. Omgivelserne er vildt flotte men ofte røvsyge. Jeg kan godt forstå dig lidt, det virker lidt for pænt og for meget photo-agtigt. De kunne give os' nogle vildt spændene steder, isteddet for endnu et hus.

RJK >
Så du har set lidt af 1'eren og konkludrer på den baggrund, at du ikke kan lide serien...? Eller hvordan? (bare nysgerrig)

Nej, overhovedet ikke. Jeg har aldrig rigtig fået fat i det, enten fordi der var andre spil der havde mere interesse eller fordi min PS2 var gået i stykker. Spillet har aldrig talt til mig, men jeg skal jo nok få spillet det før eller siden, så ku' det være at jeg så anderledes på serien.
The BruceThe BruceSkrevet 02/10-03 01:55 
RJK >
Giv os nu også lige lov til at diskutere noget relevant engang i mellem...

For min skyld må I diskutere til I brækker jer, men sjovt nok var mine intentioner med denne tråd ikke, at I, umiddelbart efter den var blevet lavet, skulle kaste jer frådende ud I en "elsker/elsker ikke"- diskussion løst baseret på HELE RE-serien!!

Mine intentioner var skørt nok at jeg var interesseret i at høre folks reaktioner på billederne, der ligeså fint (...og "puslespils-agtigt") passede ind i min "åbnings-post"!

Sagt sødt: "Vil I ikke være venlige at starte et nyt emne der relaterer mere specifikt til jeres respektive diskussion?! Please pretty please, with sugar on top........ you handsome devil" ;-)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
RJKRJKSkrevet 02/10-03 02:13 
Nu da FreddiE for en meget sjælden gangs skyld er mere eller mindre enig med mig, så skal jeg nok holde her... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The BruceThe BruceSkrevet 02/10-03 02:18 
Tusind tak!!

Bare rolig- jeg elsker jer stadig!!
;-)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
SideshowSideshowSkrevet 02/10-03 05:21 
RJK >
(Fik jeg sagt at jeg meget godt kan lide Resident Evil og alt der minder om survival horror? Du tager det her ret meget som personangreb, virker det som om ;))

Nej, bare rolig. Jeg tager det skam ikke som personangreb. Det er vel bare min meget aggresive måde at skrive på, som måske kan se sådan ud? Jeg ved godt du spiller Resident Evil, så du må jo kunne lide det.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SideshowSideshowSkrevet 02/10-03 05:23 
Rebelheart >
Der er ingen spil, som skal bestemme, hvornår jeg skal gemme min position, det er jeg gammel nok til selv, at kunne bestemme!

Øhh ok fætter. Godt så.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SideshowSideshowSkrevet 02/10-03 05:25 
Rebelheart >
Vrøvl!
Jeg spiller aldrig mine spil på letteste sværhedsgrad men for det meste på normal!

Du har jo netop lige oven over skrevet, at du gennemførte det med snyd. Hvad hjælper det så, at du spiller på en højere sværhedsgrad? Jeg kan altså ikke tage dig alvorligt.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SideshowSideshowSkrevet 02/10-03 05:28, rettet 02/10-03 05:28 
Øhh foresten - undskyld til The Bruce, for at fortsætte diskusionen. Det må være emnets titel som forvirer mig. Den forklarer jo tydeligt, hvad det går ud på. }8)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
KTCKTCSkrevet 02/10-03 14:27 
Nu vil jeg så alligevel lige komme med en lille kommentar.

RE serien synes jeg ikke er ret uhyggelig, men den har nogle gode chock-effekter.

Silent Hill 2 er meget psykologisk, og skræmmer/påvirker på denne måde spilleren, hvis han lever sig ind i det.

Det er faktisk kun visse FPS-spil, der kan "skræmme" mig lidt, så jeg kommer med nervøse lyde og reagerer febrisk og irrationelt.
Ej, der er faktisk ét spil, der kan give mig gåsehud. Moonstone til Amiga. De sumpmonstre... Lyden, de røde og lysende øjne, mossen på ryggen og de klamme rod-arme - det er sand frygt! ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RebelheartRebelheartSkrevet 02/10-03 16:10 
Sideshow >
Du har jo netop lige oven over skrevet, at du gennemførte det med snyd. Hvad hjælper det så, at du spiller på en højere sværhedsgrad? Jeg kan altså ikke tage dig alvorligt.

REmake er det eneste spil, hvor jeg har brugt snyd. Problemet var, at jeg skulle bytte spillet og gerne lige ville se, hvordan spillet endte inden da. For at komme hurtigst muligt igennem spillet valgte jeg at starte forfra på den letteste sværhedsgrad og bruge et par koder.

Jeg indrømmer, at det er en sørgelig og tøsedrengsagtig måde at gennemføre et spil på, men jeg havde simpelthen ikke tiden, interessen og tålmodigheden til at gennemføre det på den korrekte måde. Undskyld.
RaGeRaGeSkrevet 02/10-03 18:22 
Så lad vær' med at udtale dig ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
64 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig