X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilke 3 SC2 characters er i bedst til?


Svar
AndyAndySkrevet 28/09-03 11:47 
Jeg er bedst med:
1.Link
2.Voldo(Han er jo genial den sjover;o)
3.Kilik

Ville det egentlig ikke være fedt hvis at P:R holdte en turnering(Det syntes JEG ihvertfald)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
RJKRJKSkrevet 28/09-03 11:51 
1. Seung Mina
2. Sophitia
3. Mitsurugi

Game-Girl >
Ville det egentlig ikke være fedt hvis at P:R holdte en turnering.

Jo. Kan vi skrabe 16 mand sammen der er klar på at være i Silkeborg - så consider it done.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AndyAndySkrevet 28/09-03 11:58 
Fedt!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
DommergaardDommergaardSkrevet 28/09-03 12:04 
Det ville jo kræve at vi spiller på samme platform ik? Hvilken er foretrækker i?

Kan regne ud at du (Game-Girl) har GC-versionen! ;)

Men, count me in... satser på at få det til Xbox snart!
dRxLdRxLSkrevet 28/09-03 12:11 
Eller vi kunne gøre det her i København, hvor færre ville skulle rejse så langt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 28/09-03 12:28 
Sonic.dk >
Det ville jo kræve at vi spiller på samme platform ik?

Hvis de eksklusive characters udelukkes og der skaffes controller-convertere til alle rimelige formater, skulle det ikke være et problem.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 28/09-03 12:29, rettet 28/09-03 12:30 
dRxL >
Eller vi kunne gøre det her i København

Så er det bare andre der skal stå for det og det kan jeg jo ikke udtale mig om.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 28/09-03 12:44 
Ja men det kommer an på om "man" vil have en hyggelig P:R event, eller en mere nationalt orienteret begivenhed hvor der bliver spillet på højt niveau.
Her er i byen er der et miljø for den slags (omend det ikke er overvældende stort) og jeg tror 3of19 har rimelig god kontakt til det meste af det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 28/09-03 12:53 
Det er da fedt, hvis nogen vil stable det på benene. Jeg siger bare, at jeg ikke så godt kan arrangere noget i København ;)

Og jeg vil hellere have et hyggeligt P:R event der bliver til noget, end en større anlagt "nationalt orientieret begivenhed", der ikke bliver til noget. Hvilket jeg ikke siger er tilfældet, men jeg har jo gjort nogle erfaringer...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 28/09-03 13:02 
Sår du tvivl om hvorvidt jeg gennemfører det jeg sætter mig for?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 28/09-03 13:35 
dRxL >
Ja men det kommer an på om "man" vil have en hyggelig P:R event, eller en mere nationalt orienteret begivenhed hvor der bliver spillet på højt niveau.
Her er i byen er der et miljø for den slags (omend det ikke er overvældende stort) og jeg tror 3of19 har rimelig god kontakt til det meste af det.

Mener du danske Soul Calibur spillere af internationalt format? Ved ikke rigtigt, er ikke så meget i "scenen" for tiden. Hvad med www.guardimpact.com ?
dRxLdRxLSkrevet 28/09-03 13:35 
Bare folk der kan finde ud af at spille fightere.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DommergaardDommergaardSkrevet 28/09-03 13:48 
Det var her det kunne være fedt, at lave en online turnering. Så var der ikke problemer om hvor det skulles afholdes :]

Men jeg er da klar... så jeg må hellere lige skaffe mig spillet!
RJKRJKSkrevet 28/09-03 15:01, rettet 28/09-03 15:02 
dRxL >
Sår du tvivl om hvorvidt jeg gennemfører det jeg sætter mig for?

Næh.

Om hvorvidt der findes så mange seriøse Soul Calibur-spillere, så et arrangement af den størrelse du antyder kan svare sig.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 28/09-03 15:04, rettet 28/09-03 15:12 
Jeg antyder ikke noget om størrelsen (det er noget du læser ind i det).

edit: min fejl at jeg brugte "nationalt orienteret" (skyldtes et skjult spil på konnotationer), skulle måske have været "konkurrencepræget" eller "eliteorientere" i stedet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 28/09-03 16:48, rettet 28/09-03 16:49 
Så kan jeg også sige:

Jeg vil hellere have et hyggeligt arrangement med 20 deltagere, end et "eliteorienteret" arrangement med 5.

Igen: Jeg tror ikke der er deltagerne til det.

Og jeg tror måske mere eller mindre vi har fået potentialet ødelagt, ved at lægge en masse andet i det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DommergaardDommergaardSkrevet 28/09-03 17:15 
Det skal ikke være noget mega stort noget. Bare en lille hyggelig turnering.

Om man så kan finde ud af spillet, det er da totalt underordnet, vi skal sq da bare have det sjovt forfanden!
HardballerHardballerSkrevet 28/09-03 17:25 
Mine er:
1. Voldo
2. Kilik
3. Link
AndyAndySkrevet 28/09-03 17:54, rettet 28/09-03 17:55 
Tillykke! til dig;o) du har de 3 samme som mig i en anden rækkefølge! weeeeeeeeeee!!!;o)

P.S. syntes du ikke bare at Voldo er SÅ COOOL!!!;O)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
RaGeRaGeSkrevet 28/09-03 20:10 
Xinghua
Taki
Raphael
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HardballerHardballerSkrevet 28/09-03 20:54, rettet 28/09-03 20:55 
Game-Girl >

P.S. syntes du ikke bare at Voldo er SÅ COOOL!!!;O)

Jo mand.. Han styrer for hårdt :D Har dog ikke spillet selv, men skal da have det her en af dagene, det var min fødselsdag i dag, så der er kommet penge til spil :P

EDIT: Min nye rækkefølge:
1. Voldo
2. Necrid
3. Kilik
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 29/09-03 23:43 
Hardballer >

...det var min fødselsdag i dag...


Tillykke :)

Min er nok:

Raphael
Kilik
Taki
HardballerHardballerSkrevet 29/09-03 23:44 
Jo tak.. Det var nu i går :D men tak alligevel :D
dpldplSkrevet 29/09-03 23:52 
Jeg har faktisk ikke en top 3 liste endnu.

men Nightmare er nok den jeg fortrakker at spille med. Men jeg har elsket at bruge ham siden soul blade
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig