X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metro / GC køb, hjælp.


Svar
msxtrdmsxtrdSkrevet 27/09-03 20:02 
Hvor lang tid varede dette GC tilbud i metro?
Er der nogen der har et metro kort om kunne låne/smutte med mig forbi metro i Århus på mandag?
enfenenfenSkrevet 27/09-03 20:15, rettet 27/09-03 20:19 
Til og med den 1.10.2003 - altså på onsdag.

Jeg bor ikke i Jylland, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig.

EDIT:
Manglede lige "ikke" i min sætning :)
Tak for kniven i ryggen RJK. Den sidder der stadig :)
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 27/09-03 20:17, rettet 27/09-03 20:33 
(Mon manden ikke kan huske hvor han selv bor eller mon han tror Århus ligger på Sjælland... Will we ever know...?)

;pp

EDIT: Det var da så lidt ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BlossomBlossomSkrevet 27/09-03 20:23 
Jeg har et metro kort og bor i jylland, men desværre lidt længere sydpå... (christiansfeld/kolding)
Kender du ikke én der kan udstede et dagskort til dig??
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
RJKRJKSkrevet 27/09-03 20:37 
Hvis der er ønske for det fra flere (Bjørn, Mikael, andre?) så kan jeg måske godt tage turen tirsdag og samle GameCubes op, mod betaling af benzin (max 100,- alt i alt). Jeg vil bare have penge overført på forhånd.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 27/09-03 21:04 
Du er sgu en flinker fyr ;)
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 27/09-03 23:37 
Ja, og så er der åbenbart ingen der vil tage imod tilbuddet...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
msxtrdmsxtrdSkrevet 27/09-03 23:49, rettet 27/09-03 23:52 
Jo, jeg er klart med på det fine tilbud, Rune ;). Dyret skal helst være i sort, ellers blå/indigo går også an ;). Nu ville jeg lige se om der var flere der var med på vognen, men umiddelbart ser det lidt tyndt ud :/.

Så, kom ud af hullerne hvis i skal have en billig GC maskine ;).
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/09-03 12:25 
Hva koster'n?
enfenenfenSkrevet 28/09-03 12:29 
1000,- inkl. moms
What is the Matrix?
MIKA-LMIKA-LSkrevet 28/09-03 16:11 
Jeg har desværre allredede skaffet mig en der skulle ankomme tirsdag, så jeg er ikke længere interesseret.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
msxtrdmsxtrdSkrevet 28/09-03 20:04 
Errrr... ingen andre der har interesse?
msxtrdmsxtrdSkrevet 29/09-03 00:02 
Siden ikke flere skal have noget alligevel, ser det håbløst ud hvis Rune skal køre så langt kun efter et stk. Jeg har lavet en aftale med en som bor tættere på og kan køre mig derud tirsdag. Anyway tak til Rune for initiativet :).

BB
RJKRJKSkrevet 29/09-03 00:05 
No prob.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig