X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

gæt et par arkadespil


Svar
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 12/09-03 08:40 
kom lige i tanke om et par arkadespil som jeg var helt vild med som barn. mit problem er bare at jeg ikke kan huske titlerne! det drejer sig om spil, der var fremme for 10-15 år siden.
det første var en 2d sidescroller, hvor man styrede en ninja, der ved hjælp af kastestjerne og sin schæferhund skulle kæmpe sig igennem banerne. titlen har sikkert indeholdt "ninja", men mere kan jeg ikke komme i tanke om.

det andet var også en 2d sidescroller, og her var man et troldelignende dyr, der skød bobler ud af munden (nej, ikke bubble bobble rjk!). det udkom også til megadrive/genesis, men titlen kan jeg altså ikke komme i tanke om.

håber nogen kan hjælpe!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
AmbyAmbySkrevet 12/09-03 08:46 
Den sidste lyder meget som Toki:
http://www.vgmuseum.com/images/03/toki.html

Den første er Shadow Ninja
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
dchangdchangSkrevet 12/09-03 08:55 
Jeg tror nu at det første spil er et af Shinobi-spillene, men hvilket kan jeg ikke lige huske. Jeg mindes nemlig osse at han i et af spillene får hjælp fra en hvid ulve-hund.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Le RoofLe RoofSkrevet 12/09-03 09:00 
...og det var så Shadow Dancer den hed ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
KTCKTCSkrevet 12/09-03 09:16 
NowhereMan1 >
det andet var også en 2d sidescroller, og her var man et troldelignende dyr, der skød bobler ud af munden (nej, ikke bubble bobble rjk!). det udkom også til megadrive/genesis, men titlen kan jeg altså ikke komme i tanke om.
Kunne godt lyde lidt som Liquid Kids, men jeg ved ikke om det kom til Megadrive: http://www.klov.com/game_detail.php?letter=L&game_id=8433
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AmbyAmbySkrevet 12/09-03 09:19 
Ja fair nok..
Men det var da i den henretning.. :P
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 12/09-03 09:19 
jeps, det var toki og shadow ninja jeg tænkte på! tak for hjælpen!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KTCKTCSkrevet 12/09-03 09:29 
Så vil jeg godt lige brokke mig.

Toki er helt klart en abe, og han skyder gul/orange glødende kugler ud af munden. Spillet er også lige så meget vertikalt scrollende, så sidescroller er heller ikke helt rigtigt :)

Tag det nu ikke ilde op, det er bare et par kommentarer ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AmbyAmbySkrevet 12/09-03 09:46 
KTC, du skal jeg tage efter hvad han mente...ikke hvad han skrev :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KTCKTCSkrevet 12/09-03 09:48 
I know, er nok også bare lidt bitter over altid at komme for sent til disse giv-mig-titlen tråde :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AmbyAmbySkrevet 12/09-03 09:53, rettet 12/09-03 09:54 
NowhereMan1 >
jeps, det var toki og shadow ninja jeg tænkte på! tak for hjælpen!

/NM1

Shadow Dancer.. Som Le Roof rigtigt sagde..

KTC, du havde jo under alle omstændigheder ikke gættet Toki... Muhahah
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 12/09-03 11:08 
dchang >
Jeg tror nu at det første spil er et af Shinobi-spillene,

Shadow Dancer = Shinobi II (i arcademæssig sammenhæng).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 12/09-03 12:42 
er det forresten ikke udkommet på andre platforme?

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
RJKRJKSkrevet 12/09-03 12:43, rettet 12/09-03 12:45 
Shadow Dancer? Jo, det er da til MegaDrive. Og Commodore 64. Og Amiga. Og Master SYstem.

Prøv at skrive det i øverste søgefelt, før du spørger.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig