X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nye Mario Kart: Double Dash screens!


Svar
RaGeRaGeSkrevet 11/09-03 02:48, rettet 11/09-03 20:42 
Ser virkelig fedt ud! Der er nok mange der ser endnu mere frem til udgivelsen i Europa (godt man har en freeloader) efter disse nye screens.

The way 2 go Big N
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KTCKTCSkrevet 11/09-03 11:36 
Det ser faktisk ret pænt ud, men har Mario ikke tabt sig?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RitesRitesSkrevet 11/09-03 12:04 
Folk begyndte at grine af ham :(
» a winner is you «
DarklynoonDarklynoonSkrevet 11/09-03 12:15 
jeg synes at king kooper(skildpadde drage fyren, hvad han nu hedder) dækker for meget i synsfeldet når han er bag på vognen forhold til de andre figurer. men ellers så glæder jeg mig også til at spille det.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
JoachimMAJoachimMASkrevet 11/09-03 18:22 
Rage> Mario Kart DD udkommer 3 dage før i EU end det gør i US, så Freeloader er ikke nødvendig denne gang.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
DommergaardDommergaardSkrevet 11/09-03 18:52 
Ser enormt fedt ud!

Blev Mario mobbet? Hvem? Han skal da ned den idiot! Var det Donkey Kong? Han er sq da heller ikke for hot selv!!

:P
RaGeRaGeSkrevet 11/09-03 20:41, rettet 11/09-03 20:45 
Joachim M Andersen >
Rage> Mario Kart DD udkommer 3 dage før i EU end det gør i US, så Freeloader er ikke nødvendig denne gang.

Utroligt, at sådan en titel bliver udgivet i Europa først, men det er kun et positiv tegn fra Nintendo's side :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 11/09-03 20:48 
Til gengæld får USA så, som det ser ud nu, en demo-disc med i forudbestillingerne.
Sådan en disc måtte meget gerne komme til Europa :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/09-03 20:48 
Det ligner stadig en "mudderfest"!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 12/09-03 08:27 
LOL, fedt tysk forum!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
DommergaardDommergaardSkrevet 12/09-03 18:19 
Deutsch ist geil! :)
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 12/09-03 18:23 
Deutsch ist immer geil! ;)
Sælg mig en Xbox =)
SephirothSephirothSkrevet 12/09-03 18:40 
Utroligt, at sådan en titel bliver udgivet i Europa først, men det er kun et positiv tegn fra Nintendo's side :)

Mens Toadstool Tour først udkommer i 2004! DÉT er altså til grin, altså hvor meget tekst er det lige, der skal oversættes?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RonaldoRonaldoSkrevet 12/09-03 18:47 
Det er af helt andre årsager.
FanboyFanboySkrevet 12/09-03 18:56 
Hvilke årsager Freddie?
SchwenSchwenSkrevet 12/09-03 20:59 
Ting som 60Hz -> 50Hz og NTSC -> PAL vil jeg tro.
Zzap!Zzap!Skrevet 12/09-03 21:07 
Hva faen! Har Luigi fået dame på?!
Nogen var måske også begyndt at undre sig over, om han mon var på det "andet hold", hvis i forstår hvad jeg mener.
Born to kill space
tastasSkrevet 13/09-03 12:48 
Men ok, hvis de kan sørge for at gøre lancere Mario Kart med så få dages mellemrum, kunne de jo også godt få Toadstool Tour ud hurtigere i PAL land.

Der skal meget til at overbevise mig for, at jeg tror det tager 7 måneder at konventere mellem 60 -> 50 hz.
Det er næsten udviklingstiden på Rogue Leader ;)

Det er nok mere noget med, at Nintendo gerne vil have spredt sine store titler ud.
Ellers ville Toadstool Tour sikkert ramme samme tidspunkt som Mario Kart, F-Zero, Rogue Squandron og hvad der nu ellers kommer af gode titler op til jul.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig