X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mmmm... saturn development system ;))


Svar
msxtrdmsxtrdSkrevet 11/03-03 10:48 
Saturn Dev. box:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3008463155&category=3665

Hvis jeg sejlede i penge ville jeg nok have købt dyret til samlingen ;)). Men, gisp! forsendelsen må være noget for sig sig selv af sådan en "oversized satan".
Synes bare at det ser spændende ud ;) og vil gerne dele med jer synet af det der er lidt uopnåeligt nu for mig. Snøft (x100) ;(.

Og så en lidt anden udgave:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3008464146
Star SoldierStar SoldierSkrevet 11/03-03 11:03 
he he, den har han prøvet at komme af med i laaaang tid, ham lingjr har nogle gange sindsyge ting til salg, mest hardcore ting som egentligt ikke kan bruges til meget ud over at være sjældne (??).
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
msxtrdmsxtrdSkrevet 11/03-03 11:26 
Star Soldier >
he he, den har han prøvet at komme af med i laaaang tid, ham lingjr har nogle gange sindsyge ting til salg, mest hardcore ting som egentligt ikke kan bruges til meget ud over at være sjældne (??).

Ja, klart det er mere for at -HAVE- det i samlingen end der kommer ret meget brugbart ud af det....
NaieraNaieraSkrevet 11/03-03 11:30 
Jeg vil hellere HAVE de gode/sjældne/dyre spil, end en masse weirdo maskiner. Ikke fordi en Nomad er weirdo, men den havde jeg ikke det store problem med at sælge, da jeg jo stadigvæk havde en MegaDrive til Phantasy Star spillene og Gunstar Heroes.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
reinholdreinholdSkrevet 11/03-03 11:41 
Star Soldier >
he he, den har han prøvet at komme af med i laaaang tid, ham lingjr har nogle gange sindsyge ting til salg, mest hardcore ting som egentligt ikke kan bruges til meget ud over at være sjældne (??).

Det ville være ret hardcore at benytte chancen til samtidigt at lære japansk :) Det er nu imponerende så stort et skrummel det er, det må være den allerførste developer platform der er udgivet til Saturn, og derfor sikkert også fyldt med fejl.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig