X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Boomtown - hvad skal jeg vide?


Svar
Wired NickyWired NickySkrevet 30/08-03 10:33 
I et forsøg på at finde et fritidsarbejde, har jeg overvejet at forsøge mig, med en sende en ansøgning af sted til min lokal Boomtown cafe. Sagen er bare den, at jeg aldrig har været den store Netcafe bruger, og derved ikke så meget indsigt i branchen.
Er der evt. nogen herinde, som arbejder i en Netcafe, eller bare har nogen råd, om nogen af de ting, man bør/skal vide?

På forhånd tak, hvis der skulle være nogen, der har lyst til at dele noget "insider viden"!
Lunch is for wimps.
KTCKTCSkrevet 30/08-03 12:13 
Jeg har selv været en del i miljøet for nogle år siden. Det er et hyggeligt job, og du skal forberede dig på at sælge lidt chips og vand, og så ellers hjælpe newbies med at finde rundt i spillene, når du ikke selv spiller med. Sådan er det ihvertfald på den lokale netcafé her.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RitesRitesSkrevet 30/08-03 14:31 
På en ordentlig cafe, som Boomtown, er det kun newbie spørgsmål og salg af mad og drikke.

Held ogg lykke.
» a winner is you «
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/08-03 13:38 
Du skal selvfølgelig beregne "skæve" arbejdstider, dobbelt-vagter osv. Jeg er lige ved at finde ud af hvordan det ser ud med ansøgninger til vores nye cafe i Ålborg (og generelt). Når jeg ved noget mere præcist vender jeg tilbage. Stay tuned and watch this space ->
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/09-03 09:44 
Ansøgnings-fristen for Ålborg er desværre udløbet. Men generelt skal uopfordrede ansøgninger stiles til cafeerne.
Hvis jeg var dig ville jeg stikke forbi Ålborg-cafeen når den åbner (hvis det er dér du gerne vil arbejde) og snakker med en af de ansatte, så du ved hvad du går ind til ;)
jaesjaesSkrevet 02/09-03 18:46, rettet 02/09-03 18:47 
Hr. Chaos:
Jeg har snakket med Wired Nicky over besked, og han har fået arrangeret at komme til samtale i Aalborg på torsdag...
RitesRitesSkrevet 02/09-03 18:54 
Tillykke. Sig lige til hvordan det går.

Så kan alle P:R'ere i området komme ned og nasse på dig.
» a winner is you «
Wired NickyWired NickySkrevet 03/09-03 14:01, rettet 03/09-03 14:19 
Den tid, den glæde...

Jeg skal nok give lyd fra mig, med mindre de verbalt banker mig for meget ;-)
Lunch is for wimps.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig