X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hifi-butikker??!!


Svar
The BruceThe BruceSkrevet 29/08-03 13:16 
Kan I anbefale nogle gode online-(Hifi)butikker med base i Danmark, Tyskland (eller andet)?

I må meget gerne skrive om de enkelte erfaringer I har haft med den respektive forretning. Hvad med porto osv...... hvem betaler det?!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 29/08-03 16:34, rettet 29/08-03 16:34 
Du kunne prøve at slå et smut forbi www.shopman.dk . Hvis du ikke kender det, er det et firma der formidler kontakt til hifi butikker i Tyskland. Jeg har kun haft positive oplevelser med dem, og dem jeg kender der har handlet med dem er enige.
FinnDFinnDSkrevet 29/08-03 18:20 
Ja jeg har også kun haft positive erfaringer med dem - de er billige og holder hvad de siger.
The BruceThe BruceSkrevet 30/08-03 20:36 
Ang. shopman.dk- så har jeg desværre hørt én fra gamereactor-forum'et omtale "butikken" med alt andet end flatterende ord. Han måtte vente 21 dage, før han selv tog kontakt til shopman for at høre, hvad der foregik, hvorefter de siger til ham, at han kunne få pengene tilbage (pånær det obligatoriske shopman-gebyr selvfølgelig...) Denne proces trak også i langdrag, og der gik adskillige måneder, før han fik pengene tilbage.

Han bestilte desuden nøjagtigt den subwoofer, jeg er på jagt efter (Yamaha yst sw-800), så det hjælper heller ikke ligefrem på min tiltro til shopman.

I bund og grund er det eneste, de gør vel også bare at tage sig godt betalt (600-700 kr) for kontakte den enkelte butik (oftest tysk) og bestille varen. Dét kan jeg da ligeså godt gøre selv......
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
The BruceThe BruceSkrevet 01/09-03 15:08 
Bbbbbbbbbb-BUMP like a skunk!!!!!

Er der godt nok ingen, der har handlet eller har kendskab til nogle tyske butikker?!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig