X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GameBoy Advance SP problemer!


Svar
PalsgaardPalsgaardSkrevet 21/08-03 19:51 
Jeg har anskaffet mig en GBA-SP og har atter engang fundet de gamle mariospil frem, men mine fremskridt bliver ikke længere gemt når jeg spiller dem på GBA-SP. kan man overhovedet ikke gemme på sine gamle originale GameBoy spil når de spilles på SP'eren? eller er det mine efterhånden gamle spil der er noget i vejen med?
Det er Super Mario Land 2 and the six golden coins jeg har problemer med samt Warioland.
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
AndyAndySkrevet 21/08-03 20:48 
Jeg kan altså godt gemme på min GBA SP jeg ved ikke hvad der er galt:-(
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
RJKRJKSkrevet 21/08-03 20:58 
Batteriet i cartridget kan i princippet godt være dødt, men det skal nok være i retning af 10 år gammelt, før det kan ske.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PalsgaardPalsgaardSkrevet 22/08-03 17:22 
Det passer meget godt lige et par år ældre måske. mange tak
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
RJKRJKSkrevet 22/08-03 17:41 
Du kan jo åbne dem og måle batteriet - evt. udskifte det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PalsgaardPalsgaardSkrevet 22/08-03 17:52 
ja det ku man, hvis altså det ikke var fordi man var elektronisk ordblind og faktisk ikke har en anelse om hvordan sådan et batteri så ud, eller for den sags skyld ku åbne kassetten :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 22/08-03 23:55 
Hvis du har mulighed for at komme ind til mig - inde på nytorv bog&ide - kan jeg godt åbne og måle det for dig.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig