X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dishonored 2


Svar
BeanoBeanoSkrevet 11/11-16 08:52 
Står til udgivelse i dag, og derfor må det vist være tid til at oprette en tråd om spillet :D

Jeg elskede etteren men har nu alligevel holdt tilbage med at bestille til der dukker mere konkret info op og hører hvad folk syntes om det (længe leve Bethesda's nye embergo politik). Rygter om fæl input-lag på PS4 versionen hjælper heller ikke.

Nogen her som har spillet det?
millenniummillenniumSkrevet 11/11-16 09:01, rettet 11/11-16 09:27 
Dishonored var ét af de fåtallige nyere spil, som jeg var fuldstændig besat af, og var i en periode det eneste jeg spillede indtil det var godt og grundigt gennemført. Det var ikke stort og heldigvis ikke open world, men der var kvalitativ dybde i miljøerne og mulighed for at studere detaljerne fremfor at rejse langt. Hvor mange gang har jeg ikke stået skjult i en korridor med udsigt over patruljerende vagter, mens tankerne har fløjet rundt i hovedet.. "Hvordan kommer jeg forbi? Hvor mange vagter er der mon? Hvad gør jeg?".

Mange gange.

Så jo, jeg har store forventninger til 2'eren, om end altid med en sund skepsis. Måske faldt Dishonered bare heldigt ud, og var lige præcis my-brand-of-game. Ikke en garanti for en gentaget succes. Så jeg kigger helt sikkert reviews efter i sømmene, inden jeg igen går i gang.
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig