X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Killzone - ser lovende ud


Svar
OkottaOkottaSkrevet 01/08-03 15:19 
De to billeder ser ret lovende ud - gad vide hvad frameraten bliver?

Endelig kan man glæde sig til en FPS på PS2'en.

Killzone
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
67 emne(r).
« < 1 2

Svar
OmenOmenSkrevet 11/08-03 17:37 
Hvorfor er det man kun er "hardcore" i "hardcore gamingkredse" hvis man spiller 2d fighters?... Når jeg regelmæssigt spiller Capcom Vs. Snk 2 er det ikke for at skynde mig ind i forum og fortælle hvor hardcore jeg er og hvor latterligt "mainstream" genrer som FPS er, men fordi jeg synes spillene er fede... Gad vide om det kan siges om alle i dette forum? ;)

Og inden i nu alle sammen vælger at slagte Okotta verbalt, vil jeg lige prøve at give en fortolkning af hvad jeg tror det er han prøver at sige:
9 ud af 10 gange er en anmelderkopi det færdige spil, men det hænder dog at udviklerne i sidste øjeblik vælger at spørge diverse anerkente spilsites/blade om deres mening inden spillet udgives, og der efter udskyde spillet for at rette evt. fejl eller balance problemer. Bla. Monolith er meget kendt for dette (spørg dem selv, og de vil være de første til at anerkende det).
Og ja (!) dette sker også ved anmelderkopier som ellers oftest er det færdige spil.

Okotta siger jo bare at han ikke kan betragte et spil som 100% færdigt inden det står på butikshylderne, og selvom det sker ufatteligt sjældent er der, hvis man bruger ovenstående eksempel, en hvis sandhed i det.
Vote Ficus!
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 11/08-03 17:42, rettet 11/08-03 17:44 
Faktisk startede det hele med en beskyldning om at Per S' version af freedom fighters var et ufærdigt spil - en udtalelse som han på ingen måde havde baggrund for at slynge ud i luften.... udover hvad Edge skrev.
I win, you loose
NaieraNaieraSkrevet 11/08-03 18:06 
Omen >
Hvorfor er det man kun er "hardcore" i "hardcore gamingkredse" hvis man spiller 2d fighters?... Når jeg regelmæssigt spiller Capcom Vs. Snk 2 er det ikke for at skynde mig ind i forum og fortælle hvor hardcore jeg er og hvor latterligt "mainstream" genrer som FPS er, men fordi jeg synes spillene er fede... Gad vide om det kan siges om alle i dette forum? ;)


Øhh. Hvor kom den fra? Var det fordi jeg sagde at jeg ikke er vild med FPS'er? Jeg spiller kun 2D fightere fordi jeg synes jeg bliver sejere af det?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OmenOmenSkrevet 11/08-03 18:10, rettet 11/08-03 18:13 
Sikkert, men siden da har diskussionen kun koncentreret sig om hvorvidt pressekopier altid er færdige spil.
Og nej, Okotta har med højeste sansynlighed ingen anelse om hvorvidt den kopi af Freedom Fighters er det færdige spil, men hans ide med at spil ikke altid er færdige førend de står i butikkerne er ikke helt forkert (hvilket også var hvad jeg skrev tidligere).
Vote Ficus!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/08-03 18:11 
*LOL*

Vi sidder på et konsolboard! Jeg tror ikke, der er nogen af os der har et behov for at være cool :o)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 11/08-03 18:22 
Omen >
Sikkert, men siden da har diskussionen kun koncentreret sig om hvorvidt pressekopier altid er færdige spil.

Faktum er at Okotta starter med at gå ud fra at spillet er ufærdigt. Han ved INTET om Freedom Fighters udgaven Per S har, og han har ingen førstehåndserfaringer med tingene, kun hvad han har læst i hans bibel. Han fortsætter med nærmest at kalde Per S en løgner, stadigvæk baseret på gætterier og Edge skriverier.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OmenOmenSkrevet 11/08-03 18:30 
Han baserer det på en almen logisk "teori" der hedder at et spil ikke kan være hundrede procent færdigt før det står i butikkerne.
Som jeg (igen) tidligere har skrevet sker det måske sjældent at den holder stik, men derfor sker det stadig, og derfor kan han til dels have ret, det er da såre simpelt.

Jeg ved ikke om det er en færdig version af spillet han sidder med, jeg tror det, men det er kun mit gæt. Indtil spillet står i butikkerne er der dog intet der er 100% sikkert (hvilket IGEN også var hvad der blev sagt før).
Vote Ficus!
NaieraNaieraSkrevet 11/08-03 19:08 
Ligemeget hvor meget logik Okotta anvender, skal han ikke gå til Per S på den måde.

Når Per S siger den er færdig, så er den sq færdig. Så skal Okotta ikke komme at påstå noget andet, for han har stadigvæk ingenting at bygge sine teorier på, udover "logikken", som vi jo i den her sag ikke behøver, da vi jo snakker om en "Færdig Freedom Fighters"...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OmenOmenSkrevet 11/08-03 19:34 
Altså hvis du ikke læser hvad der bliver skrevet kan denne diskussion blive ved med at køre i de samme argumenter i en uendelighed... hvilket vist allerede er sket ;)
Vote Ficus!
NaieraNaieraSkrevet 11/08-03 19:43, rettet 11/08-03 19:43 
Du behøvede egentlig ikke blande dig, og jo, jeg læser selvfølgelig hvad der bliver skrevet...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 11/08-03 19:43 
Naiera >
Han fortsætter med nærmest at kalde Per S en løgner, stadigvæk baseret på gætterier og Edge skriverier.

NEJ, jeg kalder ikke Per S en løgner ! Jeg siger, at jeg tvivler på at spillet er 100% færdigt, pga. de erfaringer jeg har gjort mig, når jeg har læst det jeg nu engang har gjort, vedr. reviewcode og reviewcopies.

At jeg tvivler på at spillet er 100% færdigt, har sgu da ikke en prut med at gøre, at jeg beskylder Per for at være en løgner!

Nu ved jeg godt at du generelt skider på, hvad Edge egentligt skriver Naiera, men jeg stoler stadig på dem, når de fortæller om ufærdig reviewcode, og da det STADIG er et faktum, at ikke ALLE reviewcopies er 100% færdige spil, så må jeg GERNE ha' mine forbehold overfor selvsamme reviewcopies, UDEN at blive beskyldt for at kalde folk for løgnere!
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 11/08-03 19:46 
Omen >
9 ud af 10 gange er en anmelderkopi det færdige spil, men det hænder dog at udviklerne i sidste øjeblik vælger at spørge diverse anerkente spilsites/blade om deres mening inden spillet udgives, og der efter udskyde spillet for at rette evt. fejl eller balance problemer. Bla. Monolith er meget kendt for dette (spørg dem selv, og de vil være de første til at anerkende det).
Og ja (!) dette sker også ved anmelderkopier som ellers oftest er det færdige spil.

Præcist ! Lige nøjagtigt !
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 11/08-03 19:54 
Naiera >
Du behøvede egentlig ikke blande dig, og jo, jeg læser selvfølgelig hvad der bliver skrevet...

Jo, Omen må meget gerne blande sig, specielt da det (måske) endeligt er lykkedes, at få dig til at forstå denne tråd.

Hvis du stadig ikke er 100% med, så handler det ganske kort om, at reviewcopies IKKE altid er 100% færdige spil.

That's it and that's that, så lad være med at putte reviewcode op på en piedestal.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 11/08-03 19:58, rettet 11/08-03 20:03 
Okotta >
at få dig til at forstå denne tråd.

Den her tråd handler faktisk om Killzone... Men du startede ikke diskussionen med "Reviewcopies er ikke ALTID 100 % helt og holdent komplet færdige kopier", du startede med "Jeg tror sq ikke en skid på at du har en færdig udgave af Freedom Fighters". Det var dig og Omen der fik drejet det over til at handle om anmelderkopier generelt.

Og jeg har absolut ingen grund til at skulle sætte anmelderkopier op på en piedestal. Hvad ville der være sjovt i det? De er ofte irriterende at få til at køre, og så er der jo ikke engang et hint af en æske med ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OmenOmenSkrevet 11/08-03 20:13 
"Fik den drejet..." puds lige din glorie mester, hvis du ellers har tid til at gå tilbage og kigge i denne diskussion var du ikke selv fjern til at springe til tastaturet da emnet kom på bane, og har jo heller ikke ligefrem givet slip siden vel?

Men nok om det, emnet er efterhånden som gennemdiskuteret og letforståeligt for at alle der har kigget det igennem, at der ikke er mere i det.
Vote Ficus!
OkottaOkottaSkrevet 11/08-03 21:12 
Naiera >
Den her tråd handler faktisk om Killzone... Men du startede ikke diskussionen med "Reviewcopies er ikke ALTID 100 % helt og holdent komplet færdige kopier", du startede med "Jeg tror sq ikke en skid på at du har en færdig udgave af Freedom Fighters". Det var dig og Omen der fik drejet det over til at handle om anmelderkopier generelt.

Jeg er udemærket klar over, at denne tråd handler om Killzone; Jeg startede den li'som selv.

Desuden var det Per S, som startede med at snakke om anmelderkopier, jvfr. Freedom Fighters.

Derudover bliver du ved med at skrive, at jeg kalder folk for løgnere, samt forsøger at citere mig for at skulle ha' sagt "Jeg tror sq ikke på at du har en færdig udgave af Freedom Fighters". Hvornår f..... har jeg sagt det? Det jeg har sagt er, at jeg mener det er en preview udgave af Freedom Fighters Per S har.

Til sidst skriver du så, at anmelderkopier er irriterende at få til at køre; Hvorfor er de det? Er det den ufærdige kode som volder kvaler?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 11/08-03 21:17 
Hæhæ, nej :)

Spillene er i og for sig kopier, og dem er min V3 PS2 ikke altid så vild med ;)

Derfor.

Og at du mener at det er en preview udgave Per S har kan vi jo ikke bruge til så meget, når han jo ikke ville sende den til anmeldelse hvis ikke den var færdig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
67 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig