X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vandhane, lidt hjælp tak


Svar
DarkenDarkenSkrevet 30/09-12 18:05 
Nå men jeg har akut behov for at skifte min køkken vandhane da skuen til det ene håndtag lige knækkede (gammelt lort siden ejendommen blev bygget.. har jeg ladet mig fortælle). Jeg flyder ikke lige i penge nok til at smide en vvs gut på, så det bliver selvgjort.

Udfra videoer som denne: http://www.youtube.com/watch?v=608HlaGU97k
Så ser det ud til at være forholdsvis lige til, men min vandhane er ikke ny og kommer ikke med sådan en fin skrue ting under vasken. Der ser min sådan ud:
Vandhane, lidt hjælp tak


Så er spørgsmålet, er det bare at holde igen på selve vandhanen og så ellers bare prøve at skrue den løs, eller bør jeg være opmærksom på noget? Vil bare helst ikke nosse for meget op, fordi jeg ikke spurgte først.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
JuggernautJuggernautSkrevet 30/09-12 19:01 
Det ser meget ligetil ud. Husk at lukke for hovedhanen inden du begiver dig ud i eventyret. Den skrue du omtaler, ligner bare den der spænder hele aggregatet fast i bordpladen. Jeg startede selv engang og endte ud i mange timers arbejde, da jeg også lige skulle skifte slangerne. Dine er af metal og vil ikke kunne passe på en ny vandhane med mindre du er ret god med at bøje, save osv. De nye slanger er i dag af plast men koster. Og gør desuden arbejdet så meget nemmere.

God fornøjelse.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkenDarkenSkrevet 30/09-12 20:09 
Takker! =)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
DarkenDarkenSkrevet 09/10-12 20:01, rettet 13/10-12 23:56 
Jeg ville lige afslutte med en historie om hvorledes det gik. Der var lidt pres om at se billeder, efter folk hørte om mit ilde forberedt eventyr, så jeg smed dem på en side med lidt tekst for at forklare min side af sagen og forhåbenlig ikke fremgår alt for stupid. Det hørte måske til i arrrgh, men kunne lige så godt afslutte denne tråd.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig