X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Hvor er der billige GBA spil?


Reply
millenniummillenniumSkrevet 21/07-03 09:23 
Er der nogen der har en idé om hvor man kan skaffe sig billige GBA spil som også har en hvis kvalitet over sig. Jeg ved overstock.dk har en del, men mange af titlerne er altså en gang middel-underholdning (med forbehold for smag og behag).

Især alle mario-titler ser ud til aldrig at falde i pris. Mario Advanve 2, som nu trods alt er rimeligt gammel, holdes stadig på 349,- eller mere.
Det virker som om at Nintendo eller forhandlerne intentionelt holder priserne i vejret på alle Mario-titler. Jeg tror ikke produktionsudgifterne har været større end på så mange andre spil. Det er bare det s.... Mario-logo der er så mange penge værd.

Almindeligvis er jeg rimelig nærig, og gider ikke give mere end max 200,- for et nyt GBA spil, max! Men hvis jeg skal lege med den italienske rørlæggger skal man måske gi' sig. - Eller se om Netto sælger nogen i fremtiden.
The medium is the message.
RitesRitesSkrevet 21/07-03 09:27 
EB Games har ret fede tilbud pt.
De fleste af dem er også køb 3, betal for 2.
» a winner is you «
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/07-03 00:13 
Kan man få Golden Sun billigt?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 22/07-03 00:34 
Tro mig, jeg HAR prøvet... (svaret er nej)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 22/07-03 11:32 
Born2Play >
Kan man få Golden Sun billigt?

Dvdcrave har Golden Sun: The Lost Age til omkring 250,-. Ved ikke om det er billigt nok.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Username
Password
Remember me