X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Play:Right V5


Svar Sortering
ElgenElgenSkrevet 14/10-23 18:49, rettet 14/10-23 18:51 
Er email-afsendelse nede i øjeblikket?

Jeg har bestilt en nulstil-mit-kodeord-email, da jeg langt om længe har taget mig sammen til at begynde at bruge en password manager.

Men jeg har ikke modtaget en mail (og ja, jeg har også kontrolleret spam-folderen).
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
355 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8

Svar Sortering
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/03-12 21:52, rettet 25/03-12 22:01 
Det ser rigtig godt ud. Jeg kan godt lide det nye design, den udvidede statestik og info-delen.

Jeg får følgende fejl, når jeg jeg prøver at se en profil i samler: "Der opstod en fejl. Venligst informer staben følgende nummer: 298"

Edit: Jeg ved ikke om der skal være en seperat tråd til bugs, men nu fortsætter jeg:

-Når jeg ser et samlerobjekt i privat, og vælger "jeg vil gerne"-rullemenuen, har jeg ikke mulighed for at vælge "jeg vil gerne spille" - det virker lidt ikke-intuitivt - det er dog muligt hvis jeg bare ser på samlerobjektet helt generelt (uden at nogen profil er valgt).
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RJKRJKSkrevet 25/03-12 21:28 
Det er JSON (live opdatering) af wallen. Besked mig lige hvis der er problemer (lyder sådan :)).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/03-12 21:22, rettet 25/03-12 21:25 
Lækkert! :)

Hvad er "Walljson"?
AV Intelligent Terminal
SonicSonicSkrevet 25/03-12 21:08 
NICE! Ser sgu godt ud venner :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
RJKRJKSkrevet 25/03-12 20:52 
Efter lang tids forberedelse og mange forsinkelser er femte version af Play:Right endelig en realitet og samtidig er vi også skiftet til en ny server. Tilsammen danner det grundlag for en masse fremtidig udvikling af sitet. Der er dog allerede sket en del nyt, som du kan læse mere om fra nedenstående link.

Der er utvivlsomt også en masse problemer og kritik, og i den henseende hermed lige to opfordringer:

Oplever du fejl eller problemer så venligst send dem per besked til undertegnede, i stedet for at skrive det i denne tråd.

Er du utilfreds med ændringer eller tilføjelser er kritik velkommen, men giv venligst de nye ting chancen i et par dage, før den kommer.

Vi håber der tages positivt imod v5, og hermed lige en tak til alle dem der har bidraget.

Se mere om v5...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
355 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig