X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Køb af ps3 i Tyskland + shooter-spil


Svar
fumfumSkrevet 02/03-12 12:16 
Jeg skal til Tyskland i slutningen af måneden, og vil der købe en ps3.
Er der noget at tænke over der?
+ et spørgsmål om downloadable twin stick shooters. Er der nogen gode i omløb?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
scavengerscavengerSkrevet 02/03-12 13:24 
Ja, tyskere er ikke særlig gode til fremmedsprog, så alle spilmanualer er på tysk. Før i tiden, har det også været sådan at tekster og tale i selve spillet også kun var på tysk. Jeg ved ikke om det er sådan på PS3, men på tidligere konsoller var der tyske udgaver, hvor du ikke kunne vælge andre sprog, så se dig godt for.
Nemo me impune lacessit
XiwanaXiwanaSkrevet 02/03-12 13:43 
Synkroniseringsbesværet var vist værre før i tiden. Manualer og cover er naturligvis stadigvæk på tysk, men i nyere spil burde der være mulighed for sprogvalg. Min tyske version af udvidelsespakkerne til GTAIV PS3 har i al fald både engelsk tale og tekst i selve spillet. Men træd varsomt - og spørg evt. ad i forretningen inden køb.
[inspirational quote here]
BeanoBeanoSkrevet 02/03-12 13:45, rettet 02/03-12 13:49 
Nu spørger han om konsollen så der vil ikke være problemer med at købe en maskine i Tyskland mht. sprog. Men kan det overhovedet betale sig? En 320GB model kan fås til under 1900,- herhjemme, og 160GB modellen endnu billigere.
WonderboyWonderboySkrevet 02/03-12 13:54, rettet 02/03-12 13:54 
Tror heller ikke det kan svare sig at købe den i tyskland, der er jo også det med garanti at tænke på, jeg ville købe den her hjemme hvis det var mig.
I love monster land
fumfumSkrevet 02/03-12 13:55 
Det var også mest fordi jeg skulle derned, og købe Schwarzbier og sodavand. Spil skal jeg ikke købe, kun maskinen.
Maskinen skal bruges til bluray og downloadspil.
Så tænkte jeg, at så kunne jeg lige spare lidt moms også på en sådan maskine.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
BeanoBeanoSkrevet 02/03-12 14:03, rettet 02/03-12 14:03 
Næppe nogen besparelse at finde. Jeg har lige kigget på Mediamarkt's hjemmeside og de tager kr 1926,- (€ 259) for 160GB modellen inkl Uncharted 3. Så er der mere fornuft i at købe 320GB modellen i DK for 1888,- :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig