X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda Tww


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 19/07-03 08:56 
Hejsa.
Jeg har et lille problem i spillet. Jeg savede, slukkede og startede op igen. Men da jeg skal spille, er jeg røget tilbage til starten af banen. Dvs uden alle de items jeg har samlet mm..!?!? Hvad sker her lige?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 19/07-03 09:25 
Jeg var vist lidt for hurtig. Var ikke klar over at man starter fra begyndelsen af banen selvom man har savet. Desuden har jeg mine items. Jeg troede bare at man startede dér hvor man sidst havde savet.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RitesRitesSkrevet 19/07-03 09:49 
^^

l0rn
» a winner is you «
JesperJesperSkrevet 19/07-03 10:31 
:) Ja, sådan er det jo... kan være irriterende til tider.
rapsacrapsacSkrevet 19/07-03 10:31 
du skal huske at aktivere de tønder der står på banerne, der er 3 på hver bane. En i starten, en i midten og ved slutbossen. Med disse kan du warpe hurtigt frem og tilbage.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
JuggernautJuggernautSkrevet 19/07-03 11:43 
Dem har jeg ikke lige luret :-)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarklynoonDarklynoonSkrevet 21/07-03 13:49 
rapsac >
du skal huske at aktivere de tønder der står på banerne,

dette gøres oftest med bomber eller ildpilene, så vidt jeg husker, muligvis kan en tændt deku stick(er det de hedder?) vist også gøre det
Mortal Kombat the mother of all fighting games
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/07-03 14:05 
Det kan man godt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
rapsacrapsacSkrevet 17/08-03 19:46 
er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg giver læreren på Windfall Island 20 Joy Pendants? Hun skal herefter give mig min adgangsbillet til Private Oasis hvor jeg så kan få min sidste Triforce Chart
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
fumfumSkrevet 17/08-03 20:04 
Du skal have fanget ungerne ude foran først. Tal med dem, og de vil lege en leg, der går ud på at du skal finde dem. Vend tilbage hvis det ikke er nok.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
rapsacrapsacSkrevet 17/08-03 20:11 
tænkte nok at det havde noget med de unger at gøre. Jeg kan kun finde ham der gemmer sig bag gravstenen og så vist nok en på toppen af et træ- ham kan jeg dog ikke få ned. De andre er som sunket i jorden, kan du huske hvor de gemmer sig?
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
DommergaardDommergaardSkrevet 17/08-03 20:17 
De er ved:

- Gravsten
- Det høje træ
- Bag bombefabrikken
- I en busk tæt ved skolen (en lille åbning!)
RJKRJKSkrevet 17/08-03 21:13 
rapsac >
ham kan jeg dog ikke få ned.

Det synes jeg var det sværeste i Wind Waker. Jeg prøvede alt muligt for at komme op til ham, men selvom jeg NÆSTEN kunne nå derud, var det ikke nok. Senere i spillet da jeg havde fået Deku Leaf osv. kunne jeg så fint flyve derud. Jeg landede så ved siden af ham - løb ind i ham, slog ham og hvad ved jeg - INTET virkede.

Og så var det så at jeg fandt ud af, at man bare skal lave et rolling attack på træstammen... :-/
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 17/08-03 21:21, rettet 17/08-03 21:54 
Ligesom når man finder ud af første gang at man rent faktisk kan bevæge sig med tønden på ;p

(Se ironien, læs ironien og føl ironien!)
DommergaardDommergaardSkrevet 17/08-03 21:44 
Ej, det mener i seriøst ikke? ;)

Det er da noget af det nemmeste!
StriferStriferSkrevet 18/08-03 09:20 
Det kaldes ironi og det en crazy form for humor......
XBL Gamertag: ZeNtiX
ChronoChronoSkrevet 18/08-03 10:10 
Man skal da smadre ind i træerne i alle Zelda spillene, det er der ikke noget nyt i.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
DommergaardDommergaardSkrevet 18/08-03 14:55 
Yep, følte skam ironien, og bruger den selv alt for ofte..

.. så kan godt se hvad i mener! 8)
Zzap!Zzap!Skrevet 18/08-03 18:57 
RJK >Og så var det så at jeg fandt ud af, at man bare skal lave et rolling attack på træstammen... :-/

SPOILER:




Hvad gjorde du så tidligere i spillet, da du skulle have alle slim-iglerne af Dekutræet?

(Jeg må tilstå at jeg faktisk havde svært ved netop dén part.
Med det samme tænkte jeg "det er nok et rullefald der skal til her", men de først 5-10 gange jeg prøvede, virkede det ikke, så jeg opgav den taktik og gik videre til noget andet, og nåede faktisk at blive temmelig frusteret, før jeg prøvede en sidste gang med rullefaldet, og SÅ virkede det.
Egentligt for dårligt, at man skal time sit fald SÅ præcist. Mon det er en bug i en så vigtig del af spillet?)
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 18/08-03 19:30 
Det samme som dig. Det faldt mig bare ikke ind at gøre det på rollinge-træet, fordi det var så tydeligt, at man godt KUNNE komme derop...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig