X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bedste skuespil i et slumberpartyspil?


Svar
CronossCronossSkrevet 18/07-03 21:28, rettet 20/07-03 22:58 
Hvilket spil mener i har det bedste skuespil, når man taler om den noget særprægede men groft undervurderede genre, Slumberparty-survival horror?

Personligt mener jeg at kaptajnen for ens SCAT-team tager alle priser i klassiskeren Night Trap:

"You´re wasting time, get over here" (Pause på et sekund, hvor man SKAL trykke på en ukendt knap) - "Looks like you´re not up for this mission, I´m pulling the plug" (Kaptajnen river stikket ud til din remote, og du er game over. Alt dette sker i introen)
RJKRJKSkrevet 18/07-03 22:18 
Uden tvivl: Kelly. I Night Trap...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CronossCronossSkrevet 20/07-03 22:59 
Jeg husker kun alt for godt hvordan hun råbte at vi skulle redde den stakkels pige, men hvordan hun bagefter vi havde gjort det eneste man kunne gøre skælte os hæder og ære fra. Herefter trækker kaptajnen igen stikket ud :D
KTCKTCSkrevet 23/07-03 02:37 
Ej da, det er da ham SCAT-kommandoen, der infiltrerer huset. Godt nok har han en lille og lidt kort rolle, men hans evne til at lave overbevisende militær-fremryk i huset er da totalt overbevisende.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
NaieraNaieraSkrevet 23/07-03 02:39, rettet 23/07-03 02:39 
Enig. Jeg så ham kun kort i spillet, men jeg blev hurtigt overbevist om hans evner ud i skuespillets kunst.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig