X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo2 under Co-op?


Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 18/07-03 14:44, rettet 18/07-03 14:45 
Jeg læste for nyligt i et Xbox magasin (et uorficcielt et), at Halo2 tog et stor spring og at det kun blev muligt at spillet SP med sig selv.
Jeg mener dette er et klart tab (hvis det er rigtigt), men det er måske gjort til fordel for noget større.

Nogen der kan be- eller afkræfte dette?
Spiller nu: Halo 3
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 18/07-03 14:54 
Jeg tror ikke på noget som helst før det er blevet bekræftet af Bungie selv.
I win, you loose
RitesRitesSkrevet 18/07-03 16:16 
Det ville ihvertfald være hø.
Der skal sgu være co-op over Live!
» a winner is you «
SolaegSolaegSkrevet 18/07-03 19:26 
Det betyder ikke, så meget for mig, om det kan spilles i co-op over Xbl, men co-op betyder MEGET for mig offline. Det er så meget sjovere sammen med en ven.
RitesRitesSkrevet 18/07-03 19:49 
Og eftersom det er meget sjovere med en ven... Er det endnu mere sjovt med en ven over Live...
» a winner is you «
SolaegSolaegSkrevet 18/07-03 19:51 
Synes du! Det er altså en anden oplevelse at sidde ved siden af den person, man spiller med.
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 18/07-03 20:44 
Jeg vil have skærmen for mig selv, nuff said!
I win, you loose
APHAPHSkrevet 18/07-03 20:50 
Det kan vel også tænkes, at det er umuligt for udviklerne, af få spillet til at køre med en acceptabel framerate i co-op, og derfor har Bungie valgt at droppe co-op delen...
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 18/07-03 21:30 
Man kunne vel downgrade grafikken?. Desuden er intet sikkert før bungie udtaler sig officielt, så at tale om det som om det er et faktum lige nu, er da direkte absurt.
I win, you loose
yokanabsteryokanabsterSkrevet 19/07-03 00:10, rettet 19/07-03 00:11 
PS2 playkid >
Jeg læste for nyligt i et Xbox magasin (et uorficcielt et), at Halo2 tog et stor spring og at det kun blev muligt at spillet SP med sig selv.

Nogen der kan be- eller afkræfte dette?

Hvilket magazin var det?

Jeg ved virkelig ikke hvor disse hjemmesider/magaziner for det fra? Jason Jones fra bungie har allerede sagt at at co-op bliver muligt i halo2!
soon the world will be one big computer
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 19/07-03 00:14 
Rygtefabrikken er virkelig i omdrejninger for tiden. Forleden var der sågar en side der påstod at halo 2 ville udkomme til efteråret 2003. Det er RYGTER og dermed ikke særlig troværdigt. At rygter bliver bragt som fakta i et trykt medie er dog beklageligt.
I win, you loose
JesperJesperSkrevet 19/07-03 10:34, rettet 19/07-03 10:34 
Starfish >
Jeg ved virkelig ikke hvor disse hjemmesider/magaziner for det fra? Jason Jones fra bungie har allerede sagt at at co-op bliver muligt i halo2!

Rygtet går heller ik på at co-op bliver helt fjernet - var det ikke kun fra online delen? Men anyway, så synes jeg også det er alt for tideligt at begynde med den slags spekulationer. Tror Bungie vil gøre alt for at Halo 2 skal være så "perfekt" som muligt, når det kommer ud - de ved de har meget at leve op til.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 19/07-03 12:49, rettet 19/07-03 12:49 
Starfish >
bungie har allerede sagt at at co-op bliver muligt i halo2!

jesper >
Rygtet går heller ik på at co-op bliver helt fjernet - var det ikke kun fra online delen?

De kan ikke "fjerne" co-op online pgr. at bungie intet har sagt om hvad der bliver muligt i over xbl ednu. Man kan jo ikke afkræfte noget man ikke har bekræftet!
Men ok så længe disse rygter holder "HYPE" nivuet højt er det vel ok!
soon the world will be one big computer
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/07-03 13:00 
Co-op i system link ville være ok for mig.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 19/07-03 13:46 
Starfish >
De kan ikke "fjerne" co-op online pgr. at bungie intet har sagt om hvad der bliver muligt i over xbl ednu. Man kan jo ikke afkræfte noget man ikke har bekræftet!
Men ok så længe disse rygter holder "HYPE" nivuet højt er det vel ok!

DE har da sagt at der skulle være det der totalt mekka hvor man kunne være human eller covenants og at der så skulle være totalt battel lidt ligsom et massiv-multiplayer-online-fps hvor at der mindst kunne være 8 med ellr sånoget i den stil
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
JinkJinkSkrevet 19/07-03 14:45 
Kan ikke tro det, for det var menningen at de ville have vist coop delen til E3, de nåede det bare ikke og mådte vise det i single player istedet. Det er hvad jeg har hørt.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 19/07-03 17:32 
Starfish >
De kan ikke "fjerne" co-op online pgr. at bungie intet har sagt om hvad der bliver muligt i over xbl ednu.
solidsnake >
DE har da sagt at der skulle være det der totalt mekka hvor man kunne være human eller covenants og at der så skulle være totalt battel lidt ligsom et massiv-multiplayer-online-fps hvor at der mindst kunne være 8 med ellr sånoget i den stil

Ja det har de...men det har ikke noget med co-op at gøre :)
soon the world will be one big computer
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 19/07-03 17:48 
Det kan der selvfølig være noget om. Men så har de jo også skrevet hvad der bla. kunne spilles over xbl.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/07-03 16:56 
Selvfølgelig skal der være co-op i halo2! det er ihværtfald det jeg husker bedst fra etteren.
Men jeg håber så også at det vil blive en hel del sværere at klare banerne i co-op end i SP.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig