X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bedst designede gamesite?


Svar
JimPPJimPPSkrevet 18/07-03 01:32 
Hvilket udenlandsk gamesite mener i er det, med det bedste design, her mener jeg ikke "hvilket har flest flotte farver eller lækre flash effekter" her er meningerne nok alt for forskellige, efter som mange (heldigvis) har forskellig smag og opfattelse af hvad der er flot.

Tænker altså rent på bruger-venlighed og om hvor vidt det er overskueligt eller ej?
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
MobyMobySkrevet 18/07-03 01:36 
Computerandvideogames, IGN og Gamespot.
JimPPJimPPSkrevet 18/07-03 11:19 
Syntes at Gamespot et lidt rodet, i sær hvis man skal finde en gammel anmeldelse - ud fra deres liste, men ellers er det et rigtigt godt eksempel.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
fuzionfuzionSkrevet 18/07-03 11:21 
Gamespot - helt klart! Den er meget overskuelig, og alting er let at finde. og så har hver af konsollernes egen side et rigtig flot layout, der virkelig matcher den individuelle konsol.
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 18/07-03 11:22, rettet 18/07-03 11:22 
Eurogamer har for nylig fået nyt design, og det virker meget overskueligt og samtidig lækkert at se på.
I win, you loose
yokanabsteryokanabsterSkrevet 18/07-03 15:02 
IGN..ellers lidt urelevant, infiniumlabs side er squda noget af det fedeste stykke flash side jeg længe har set!

Infiniumlabs siden (i har sikkert allerede set den)
soon the world will be one big computer
AmbyAmbySkrevet 18/07-03 15:09, rettet 18/07-03 15:11 
Ja, infiniumlabs hjemmeside ser flot ud, men den er ikke særlig funktionel.
Det er ikke en side jeg ville ind på hver dag for at læse nyheder eller anmeldelser.
Det fungerer som en fremvisning og imponerer som den skal her før afsløringen, men så er det heller ikke mere.

Ved godt design er det lige så vigtigt at tingene er intuitive og følelse naturligt. Brugeren skal ikke vente for længe osv osv.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig