X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hokuto no Ken/Fist of the North S


Svar
nerosnerosSkrevet 04/03-11 22:40, rettet 05/03-11 09:38 
Kan det virkelig passe at vi ikke har en tråd om det her spil? Jeg kunne ikke finde noget så blev initiativtageren til dette fuldstændig over-the-top-fighter spil som jeg næsten var ved at glemme fordi jeg aldrig har haft et rigtig godt stick til min PS2 før idag :D

Jeg er blevet fuldstændig vild og begejstret igen over hvor flot det her spil virkelig er. Jeg kører det på min PS2 med component på min fladskærm, måske jeg skal have briller, men det ser vitterligt ud som om spillet køre i HD hehe ;-) Det er ihvertfald det flotteste 2d spil jeg har set på maskinen indtil nu. WOW! det ser godt ud altså!

Der skal så meget spilles det her i weekenden og til de næste træfs der kommer. Det er sku lidt af en underated juvel af et spil vi har med at gøre her!

Det kører bare så fedt og Fist Of The North Star temaet er bare dødsens spot on!

Sjovt man har haft det så længe uden rigtig at kunne forstå det?

Trailer!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 04/03-11 22:43 
Hov er der ikke lige en der gider rette titlen på tråden det kan jo ikke være der :-)
Bashful Neophyte
T.L.OT.L.OSkrevet 04/03-11 23:01 
Det er et super fedt spil, jeg har kun spillet det mod ALf81 syntes også vi skal spille det en masse til næste træf. Det er måske nok den bedste nye fighter på ps2..
nerosnerosSkrevet 04/03-11 23:11, rettet 04/03-11 23:49 
Ja helt enig! Der er også nogle ting jeg ikke helt fatter endnu, men man kan lave nogle ret vilde combo'er hvis man er god til den slags. Kunne være man skulle smide cd 2 i imorgen og se lidt på guiden som følger med.
Bashful Neophyte
T.L.OT.L.OSkrevet 04/03-11 23:33 
Det er jo også training mode, det har hjulpet mig en del.
nerosnerosSkrevet 04/03-11 23:50 
Det er jo rigtigt :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 05/03-11 08:56 
Er det udkommet i Europa?

Kan ikke finde rundt i alle de Hokuto No Ken spil :P
nerosnerosSkrevet 05/03-11 09:40, rettet 05/03-11 09:40 
Nope! Det er findes kun i JAP desværre :-/
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 05/03-11 19:52 
Måske man kunne få titlen rettet til det rigtige navn så er den bedre at finde frem over.

"Hokuto No Ken: Shinpan Sososei Kengo Retsuden"
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig