X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda: TWW & Metroid - Jer?


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 11/07-03 16:10 
Hvor mange timer tog det jer at gennemføre disse to spil?
ChronoChronoSkrevet 11/07-03 16:27 
Puha, i dag har jeg gennemført TWW for anden gang. Med alle hjerter, gallery, sidequests og minigames har det vel taget... 70-100 timer er nok et godt gæt. Måtte dog bruge en guide for at få et komplet Nintendo Gallery og det sidste heartpiece. Første gang brugte jeg ikke helt så lang tid, men havde heller ikke ledt efter alle heartpieces osv.

Metroid Prime tog såvidt jeg husker omkring 17 timer + alle de gange jeg døde ved ham stenkæmpen. Det skal jeg snart i gang med at gennemføre igen også. Bliver nok desværre nødt til at bruge en guide hvis jeg vil finde alle de scans..
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
seebergseebergSkrevet 11/07-03 17:39, rettet 11/07-03 17:39 
Metroid Prime tog 18 timer. Derefter var jeg rundt og finde alle energitanks og misileopgrades

TWW tog vel omkring 40 - 45 timer uden alle heatpieces og den slags
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
tastasSkrevet 11/07-03 17:47 
TWW tog mig nok omkring 40 timer, og det er uden alle heart peices osv.

Metroid lige under de 20 timer, og jeg endte på 69%, så der er der lige som i TWW meget for mig, at komme tilbage efter.

Generelt, syntes jeg, at begge spil har meget tid i sig I(Og tiden er godt brugt på disse 2 spil), både ved første gennemløb, men også anden gang man vender tilbage til spillet.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
DommergaardDommergaardSkrevet 11/07-03 18:25 
Er selv først gået i gang med Metroid nu, selvom jeg fik det før TWW, men det var bare så fedt og fangede mig helt!

Men nu er jeg da i gang..
RaGeRaGeSkrevet 11/07-03 19:36, rettet 11/07-03 19:37 
Utroligt nok, så har jeg ikke gennemført Zelda TWW eller Metroid Prime endnu... Skal dog nævnes, at jeg aldrig mangler mere en et par timer i TWW (nok omkring 45 timer i alt) og i MP har jeg sgu kun nået 50 % indtil videre.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SaftenSaftenSkrevet 11/07-03 20:04 
jeg er desværre skyldig i kun at være nået til Tower of the gods i Zelda, og til plantemonsteret i metroid.
Har brugt tiden på at komme videre i rogue leader.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
tastasSkrevet 11/07-03 20:24, rettet 11/07-03 20:42 
Rogue Leader er også et rigtig fedt spil ;)

RaGe >
Utroligt nok, så har jeg ikke gennemført Zelda TWW eller Metroid Prime endnu... Skal dog nævnes, at jeg aldrig mangler mere en et par timer i TWW (nok omkring 45 timer i alt) og i MP har jeg sgu kun nået 50 % indtil videre.

Heh, tror også de fleste er stuck ved tri-force jagten. Den har bare ikke samme flow som resten af spillet.
Men jeg kan sige, uden at spoile, at det er det hele værd lige at komme videre, for den sidste del af TWW er virkelig fed!
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
crying outcrying outSkrevet 11/07-03 20:30 
.... er ogsaa lige blevet faerdig med "the wind temple" og skal til og igang med tri-force jagten - saa der er lang vej endnu ! Vil tro at jeg har spillet 20-30 timer - mindst ! men ... hva' fan' - det er det bedste, jeg laenge har spillet !!
Jusqu'a ici tout va bien....
3of193of19Skrevet 12/07-03 14:50 
Triforce jagten tager faktisk ikke saa länge igen. Det er bare ret trälst alligevel, da Tingle skal have i alt 3184 Rupees for at tolke alle kortene.
SPOILER!!!



Man faar jo den der "IN-credible Chart" som viser hvor alle kortene kan findes, og de eneste kortstykker der kan vöre sväre at finde er det paa spögelsesskibet og Oasen IMO.
Pengene er nok hurtigst tjent hvis man gaar helt igennem "Savage Labyrinth" paa Outset Island og bruger Grappling Hook til at hugge penge fra nogle af modstanderne undervejs.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 12/07-03 15:14 
Metroid Prime tog mig omkring 20 timer, men jeg fik ikke helt de 100%. Jeg er ikke typen der har sådan en mani med at skulle få samlet alt hvad man kan i et givent spil, men prøver bare at nå hvad jeg kan undervejs.
Zelda:TWW har jeg ikke helt gennemført endnu. Jeg har samlet alle Tri-Force delene, men mangler stadig den sidste showdown med Ganon. Alt i alt har jeg vel brugt en 30-40 timer på det.
(...)
mostwantedmostwantedSkrevet 12/07-03 17:07 
Metroid Prime fik jeg på release, og det tog mig nok 15-17 timer at komme igennem, men jeg må sige, at jeg var lidt skuffet. Det var ikke helt så godt, som jeg havde regnet med :( jeg synes faktisk det er en pæn del overrated på de fleste sider. Det er sjovt, for grunden til jeg fik mig en Gamecube var netop dette spil.

TWW fik jeg også på release, og jeg er lige nået til det tempel med ham den lille træfyr, efter det med hende fuglepigen (herre, lad mig lære de navne en dag!!!). Det har heller ikke været så godt som jeg havde fået sat mig ind i hovedet det skulle være, men alligevel fabelagtigt og bedre end MP.

Men jeg synes disse to spil, som alle siger er topspillene, blot er "gode" spil. Mine yndlingsspil til cuben er helt klart Resident Evil Remake og Eternal Darkness (og jeg er ikke engang Survival Horror fan), og jeg synes det er syndt at de ikke engang får halvt så gode salg, som MP og TWW gør!
... men det kan godt være jeg lyver! :D
RaGeRaGeSkrevet 12/07-03 17:22 
Heldigvis drejer det sig om smag og behag, da jeg lige netop synes, at de spil du nævner har fortjent de gode scores på de forskellige sites. Men sjovt nok, så synes jeg ligeledes, at RE på Gamecube var en oplevelese i særklasse at gennemføre :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
tastasSkrevet 12/07-03 18:06 
Jeg må også tilstå at Eternal Darkness har været en af de bedste Single Player spil jeg har haft fornøjelsen af på min GC ;)

Resi var jeg dog ikke nær så betaget af.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig