X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: Sony Reader Touch Edition PRS 600


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/11-10 19:43, rettet 01/02-11 17:45 
Sælges, Sony e-reader. Den har været brugt meget lidt (derfor salg), og fremstår i rigtig flot stand, uden skrammer eller lignende på hverken cover, eller skærm. Der er tale om modellen i sort.

Der medfølger USB-kabel, og beskyttelsesetui.

Pris: 800,- inklusiv forsendelse.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/11-10 12:19 
Bump
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
fumfumSkrevet 13/11-10 21:23 
Hvilke filer kan den æde?
Kan man formatere sine filer i Calibre, og læse dem på den?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/11-10 23:06 
Den kan godt lide ePub, PDF, TXT, MS Word filer, RTF - hvilket betyder at Calibre (der kan æde og spøtte ud i stort set alt) sagtens kan bruges.

Den kan desuden også afspille MP3-filer, og æde JPG, PNG, GIF og BMP filer.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/12-10 10:58 
BUMP!

Ny Pris: 1000,-
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/02-11 17:45 
BUMP!

Ny Pris: 800,-
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
quadquadSkrevet 01/02-11 22:21 
Jeg ved ikke så pokkers meget om disse readers, men har alligevel fået den utaknemmelige gave at finde en i gave, på vegne af familien.

Den skal bruges af en lærer der retter opgaver i pdf-format, og skal derfor kunne tilføjes noter. Udover dette skal den kunne læses udendørs, også i solskin. Er dette en maskine der vil kunne klare en sådan funktionalitet?

Og, hvor vil den eventuelt kunne afhentes?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/02-11 06:29 
Det kan den :)

De fleste readers fungerer rigtig godt i direkte sollys, og det er også tilfældet med denne model.

Note-funktionen er ikke noget jeg har brugt meget, så jeg testede lige, og kan se at der ligger nogle gode værktøjer til dette formål. Du kan skrive direkte i frihånd på pdf'en, markere tekst, lave noter via softkey tastaturet både til hele siden, og som en enkelt label.

Den kan afhentes i Odense, eller på Frederiksberg, hvor jeg studere til daglig.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig