X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Wii og billigt component-kabel


Reply
RaGeRaGeSkrevet 23/06-10 16:56, rettet 23/06-10 16:58 
Har lånt min søsters Wii og reserveret weekenden til Super Mario Galaxy 2 sammen med kæresten, jeg har derfor købt et billigt component kabel fra MM-konsol, så jeg kan få dyret smækket til mit plasma tv. Der kommer fint et billede frem, men så snart jeg har begge lydstik sat i, så kommer der en forfærdelig summen i lyden som forsvinder så snart jeg hiver det ene stik ud, det virker som om at den elektriske støj fra plasma tv'et bliver overført til lyden :/ Lyden frembringer os støj i billedet.

Har prøvet at sætte min Xbox 360 til via component indgangen og der er ingen problemer overhovedet - måske er kablet til Wii'en bare noget billigt bras eller defekt?..
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
QQSkrevet 24/06-10 14:39 
Det er helt sikkert kablet den er i vejen med, hvis det til X360 virker.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
millenniummillenniumSkrevet 12/08-10 07:14 
Er det stort set ligemeget om jeg køber Nintendos officielle og dyre compotent kabel, eller et billigere kabel til 1/3 del af prisen?
The medium is the message.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/08-10 11:08 
Ja, sådan er det med HDMI kabeler, så det er nok også det samme med component går jeg ud fra.
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 12/08-10 11:48 
Nej kabelkvaliteten er ikke ligegyldig da component er analogt.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/08-10 17:42 
Nå ok.
Hoid to colony C05 where the computer is...
millenniummillenniumSkrevet 15/08-10 08:08 
Men hvad bruger folk herinde for at få det bedste billede på Wii frem på flatscreen? Den medfølgende composite kabel er jo rædselsfuldt, så er et RGB scart godt nok - eller skal man gå Component før kvaliteten er rimelig?
The medium is the message.
dchangdchangSkrevet 15/08-10 09:59 
Helt sikkert component.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
JmogJmogSkrevet 15/08-10 11:50 
En del spil understøtter 480p via component, hvilket RGB ikke kan, så der er ingen konkurrence. Component er den bedste mulighed.
millenniummillenniumSkrevet 29/08-10 09:22 
Vil bare sige at jeg købte et Component kabel i Gamestop (deres eget mærke) for kun 149,- og det virker fiiiiint. Et upåklageligt alternativ til Nintendo's eget kabel til 299,-
The medium is the message.
RJKRJKSkrevet 29/08-10 11:11 
Dvs. at du har sammenlignet og du kunne ikke se nogen forskel?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Username
Password
Remember me