X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3 harddiske vs externe, loading, spil


Svar
GadedrengenGadedrengenSkrevet 18/02-10 14:04, rettet 18/02-10 14:05 
Hej

Jeg har ps3en med 40 gb, og løber hele tiden tør for plads.

Jeg havde tænkt mig at købe den der 320 gb harddisk fra gamebits, men så opdatede jeg de externe.

Spørgsmålene ligger i om man kan gemme spildata, altså installere spil på den externe harddisk og spille derfra?
Vil det være med samme load tid?
Vil man kunne bruge "udfør i baggrunden"-downloads til externe harddisks?

Det skal lige siges at jeg kun downloader spil og gamer på min ps3, og trophy hunter. Intet andet, ingen dvd eller noget som helst.
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
BeanoBeanoSkrevet 18/02-10 14:49 
Jeg tror ikke du slipper for at opgradere den interne HDD :D

Den eksterne kan kun bruges til musik, billeder og film. Spil, install data, save data, etc. kan kun gemmes på intern disk.
GadedrengenGadedrengenSkrevet 18/02-10 15:12, rettet 18/02-10 15:16 
Ok, Jeg studsede bare over at der stod at man kunen gemme alt slags data på de eksterne.

320 intern it is...

Thx

PS: formaterer den altid en intern harddisk før den kan bruges hvorved jeg mister alt på den gamle hvis jeg en dag sætter den i igen?
Mit sava data fra mercenaries 2 kan fx ikke smides ned på en usb :(
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
BeanoBeanoSkrevet 18/02-10 15:18, rettet 18/02-10 15:19 
Jeg tror ikke at du mister data på den gamle disk hvis du sætter den i igen, men har ikke testet det.

Hvis backup/restore virker som LAN-kabel transfer til ny maskine, så kommer alle save games med - også de kopibeskyttede.
GadedrengenGadedrengenSkrevet 18/02-10 15:40 
Der står bare at når man sætter den i, så formateres den og så er den klar til brug. Apørgsamålet er om den også formatere harddisken hvis den har været brugt før med samme ps3 system version.

øhhh okay til det sidste. :S
Jeg prøvede bare forleden at smide alle mine savegames ned på en usb, og der var et par stykekr som ikke kom med.
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
BeanoBeanoSkrevet 18/02-10 17:03 
Gadedrengen>
Der står bare at når man sætter den i, så formateres den og så er den klar til brug. Apørgsamålet er om den også formatere harddisken hvis den har været brugt før med samme ps3 system version.

Du bliver spurgt først om den skal formateres.


Gadedrengen>
øhhh okay til det sidste. :S
Jeg prøvede bare forleden at smide alle mine savegames ned på en usb, og der var et par stykekr som ikke kom med.

Jeps, også forskel på at kopiere savegames og backup-restore/transfer dem :)
GadedrengenGadedrengenSkrevet 19/02-10 09:19 
ok, cool nok. Thx.
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig