X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Red Steel 2


Svar
HulleHulleSkrevet 10/01-10 11:06 
I forhold til sin forgænger, så ser Red Steel 2 fuldstændig anderledens ud. Ny celshaded grafik i et cowboy-møder-nutidigt alternativt univers.
Spillet har været i produktion siden udgivelsen af det sidste. En af de rigtig fede ting er at det kun kan spilles med Wii Motion Plus, da sværdet denne gang skulle reagere som i Wii Sports Resort. Fedt!

Husk at det kan forudbestilles til en krone, mod to spil, i Gamestop

Tjek det ud
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
millenniummillenniumSkrevet 05/04-10 08:32 
Red Steel 2 skuffer absolut ikke. - Check også filmen for at se hvor præcist MotionPlus styringen virker...

Link...
The medium is the message.
HulleHulleSkrevet 05/04-10 18:03, rettet 05/04-10 18:03 
Jeg syntes bestemt heller ikke at det skuffer. Har eksperimenteret på de små trædukker der står rundt omkring, og hver eneste gang har snittet været præcis hvor jeg har hugget..
Når det så er sagt, så ved jeg ikke meget om spillets yderligere kvaliteter, har kun lige fået testet det, men ser frem til at have tiden igen. Og så kræver spillet næsten en trådløs nun-chuck for at fungere optimalt. Ellers er ledningen i vejen af og til.. Coolshops egen er kompatibel med motion plus, som en af de eneste. Og så er den til i en god pris.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
millenniummillenniumSkrevet 05/04-10 20:20 
Enig - hvis nogen har praktiske erfaringer med trådløse nunchucks, så please share.
The medium is the message.
solid snakesolid snakeSkrevet 10/05-10 13:13, rettet 10/05-10 14:18 
Jeg kan se denne udgave af Red Steel 2 er exclusiv, men er der nogen som ved om det kan betale sig at give det ekstra for denne speciele pakken?

Den ser jo fed ud..

Red Steel 2
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
BeanoBeanoSkrevet 10/05-10 13:56, rettet 10/05-10 13:56 
Zavvi har den alm. udgave til kr. 164,- inkl forsendelse - det syntes jeg er en bedre deal :)

Der er toldrisiko fra både play.com og zavvi.com.
solid snakesolid snakeSkrevet 10/05-10 14:00 
Ja men nu skal jeg alligevel have en motion plus mere, så det var mere derfor jeg spurgte :O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
HulleHulleSkrevet 25/08-10 08:58, rettet 25/08-10 08:59 
Et tip: Nu er coolshops egen trådløse nunchuck på tilbud.. Så er det vist på tide at få gennemført Red Steel 2, nu hvor man kan spille det ordentligt, uden at ledningen kommer i vejen :)

Se så at komme igang
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig