X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bytte-bytte kø´mand


Svar
delindedelindeSkrevet 14/10-09 22:32 
Har du to gamle PS3 spil, du ønsker at bytte til et nyt Xbox 360 spil? Så er jeg frisk på en deal, da jeg har to gamle spil til 360, som jeg gerne vil have byttet til et nyt PS3 spil.

Det gælder for en af disse titler:
http://ebgames.dk/pdf/Q4_sept_470x940_DK.pdf

PM hvis du er interesseret, efter "først til mølle" princippet.
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
dRxLdRxLSkrevet 15/10-09 18:33 
Jeg prøvede faktisk at benytte mig af dette tilbud i dag. Havde læst at Uncharted 2 udkommer d. 16. oktober i europa, men kasseklovnen i Game Stop på falconér allé påstod at det var udkommet i går. Han må have forvæklset den europæiske frigivelse med den amerikanske (nar!).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/10-09 18:35, rettet 15/10-09 18:38 
dRxL: Irriterende!

Jeg var nede og hente mit Brutal Legend i dag, efter at have bestilt det igår, og der var ingen problem - jeg sparede såmænd den ene krone, fordi jeg ikke havde umiddelbart havde fået en med :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dRxLdRxLSkrevet 15/10-09 18:45 
Jeg har faktisk stadig Little Big Planet og Uncharted som jeg gerne vil bytte til Uncharted 2. Er der nogle steder der har en byttepolitik der er tilsvarende favourabel som den i Game Stop?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dpldplSkrevet 15/10-09 20:02 
Han må have forvæklset den europæiske frigivelse med den amerikanske (nar!).

Derfor jeg nogen gange ringe og spørger i mere end 1 gamestop, inde jeg går der ind til dem, da der er altid 1 idiot der giver forkert info. Imorgen vil jeg ind og bruge dette tilbud på borderlands, forza3 og dragon age.
Første gange jeg ringede og spurgte om man kunne bruge det tilbud på LE af forza(vil have VIP status!). Han sagde lige ud nej.

Ringede jeg til næste butik og fik at vide man kan opgradere på udgivelses dagen ved betale mere prisen vis de havde flere tilbage(Siden LE er først til mølle hos gamestop).

Hente mit Brutal Legend imorgen, hvilket er købt med dette tilbud (Haft bon i min pung i over 2 måneder)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KajikaKajikaSkrevet 15/10-09 22:51, rettet 15/10-09 22:52 
Uncharted 2 havde dansk (nordisk?) `release` d. 14 Oktober, det stod på deres side.
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig