X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Surround sæt?


Svar
RaGeRaGeSkrevet 03/07-03 16:25, rettet 03/07-03 16:26 
Jeg er på udkig efter et godt surround sæt til Xbox, men ved ikke hvor det kan købes billigt henne? Har set et på gamebits.dk (Creative Inspire 5.1 Console 5500D), men 1700 kr. plus porto er lige lidt for dyrt.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 03/07-03 18:25 
Har lige bestilt Creative Inspire 5.1 Console 5500D surround sæt og ville gerne høre, om andre herinde fra har det og hvad i synes om det? Har selv kun hørt godt om det, men ville lige høre jeres mening om det.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HulleHulleSkrevet 03/07-03 18:36, rettet 03/07-03 18:59 
Der var du lige hurtig til at bestille.

Selv sidder jeg med et sæt fra Thrustmaster købt i min lokale EB games, og det kan kun anbefales. Selv en af mine venner som er lyd-freak måtte indrømme at det godt kunne spille yderst acceptabelt. Eneste kritik jeg har er at subwoofer er lidt anonym, og ikke giver helt nok fra sig.

På den positive side skal der derimod siges at det er en ekstrem billig og god alt i én pakke der leveres med alt, selv optisk kabel (dog meget tyndt), og så understøtter det alle moderne konsoller så både min Xbox og Gamecube har den helt rigtige lyd :)

Det er selvfølgelig ikke det du har bestilt ;) Men har du en EB i nærheden, skal det være her og nu og skal det understøtte alle konsoller, så afbestil dit Creative sæt og se at komme afsted.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RaGeRaGeSkrevet 03/07-03 18:49 
Har desværre ingen EB Games i nærheden. Hvordan er prisniveauet på det surround sæt og understøtter det lige så meget som selve Creative sættet?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HulleHulleSkrevet 03/07-03 18:58, rettet 03/07-03 18:58 
Prisen ligger også på de 1700. Men EB er til at handle med, så måske du kan slå en god handel af.
Det understøtter alle former for Dolby til og med 5.1.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KTCKTCSkrevet 03/07-03 19:24 
Jeg bruger Creative's pakke, og jeg er fuldt ud tilfreds med det. Den leverer en god lyd og tillader også tilslutning af både optisk, almindelig phono og coax.

Det kan ikke spille en koncertsal op, men til et almideligt værelse eller stue er det fint.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dchangdchangSkrevet 03/07-03 19:27 
Altec Lansing..... mums!
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RaGeRaGeSkrevet 03/07-03 19:35 
Takker for svarene! Har besluttet mig for Creatives surround sæt.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
AmbyAmbySkrevet 03/07-03 19:45 
Kan det også bruges til almindelig "stue"-surroundset eller er det bedst i forbindelse med computeren ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RaGeRaGeSkrevet 03/07-03 19:50 
Hvad skal man alt bruge af kabler for at få det til at virke? Jeg har lige købt et Advanced scart kabel og ved ikke rigtigt, hvad der mere skal bruges?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
AmbyAmbySkrevet 03/07-03 20:22 
Det var da dette sæt du skulle have købt istedet.
Her kan man vel slutte både Cube, XBox og Ps2 til ?
Men nogen der ved om det kan gøres samtidig eller man skal til at skifte ?

Logitech SoundMan Z-680 5.1
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KTCKTCSkrevet 03/07-03 21:52 
Advanced Scart Cable er nok, for der følger optisk kabel med sættet.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AmbyAmbySkrevet 03/07-03 22:06 
Men man kan vel ikke have alle 3 konsoller koblet til samtidig ? skal man ikke skifte ? eller kan man lede de ind i en forstærker og på den måde videre ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KTCKTCSkrevet 03/07-03 22:17 
Du kan godt have 3 konsoller tilkoblet på én gang, hvis de bruger forskellige signal-typer. Personligt har jeg Xboxen sat til den optiske indgang og min video til Line In.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
MajorPMajorPSkrevet 03/07-03 23:59 
Bruger Z-680 surround systemet. Er fuldt ud tilfreds!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 04/07-03 00:16 
RaGe >
Takker for svarene! Har besluttet mig for Creatives surround sæt.

Kan du ikke lige melde tilbage om kvaliteten af det sæt du har købt, når du har fået sat det op? Jeg har også kigget på det inde på GameBits's hjemmeside men var lidt i tvivl om det er et kvalitetsprodukt :)
(...)
jaesjaesSkrevet 04/07-03 00:38 
FYI, så kan det findes en billigere end på Gamebits.
Kig evt. her:
www.spilpriser.dk
RaGeRaGeSkrevet 04/07-03 01:12 
Jeps, ville hellere ikke give 1700 kr. for det hos Gamebits, så jeg fandt det 200 kr. billigere igennem spilpriser.dk
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 04/07-03 01:18 
Fox McCloud >
RaGe >
Takker for svarene! Har besluttet mig for Creatives surround sæt.

Kan du ikke lige melde tilbage om kvaliteten af det sæt du har købt, når du har fået sat det op? Jeg har også kigget
på det inde på GameBits's hjemmeside men var lidt i tvivl om det er et kvalitetsprodukt :)

Creative er et rimelig kendt mærke, så jeg går udfra, at Creatives surround sæt er et kvalitetsprodukt, som visse anmeldelser giver mig ret :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 10/07-03 17:44, rettet 10/07-03 17:44 
Har nu endelig fået mit surround sæt til Xboxen og kan kun sige, at jeg er dybt imponeret over lydkvaliteten - damn... det er bare for fedt! 1450 kr. inkl. porto for et Creative Inspire 5500D 5.1, så det er en acceptabel pris for såden et godt produkt :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KTCKTCSkrevet 10/07-03 17:56 
Tillykke med det så :)
Jeg har som sagt samme system, og det glæder mig da at mit råd ikke faldt i dårlig jord.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HulleHulleSkrevet 10/07-03 18:24 
Det er dejligt med noget 5.1..
Once you go there, you can never go back.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RaGeRaGeSkrevet 10/07-03 20:43, rettet 10/07-03 20:44 
KTC >
Tillykke med det så :)
Jeg har som sagt samme system, og det glæder mig da at mit råd ikke faldt i dårlig jord.

Jeps, hver en krone værd og tak for rådet!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 10/07-03 20:44, rettet 10/07-03 20:47 
Hulle >
Det er dejligt med noget 5.1..
Once you go there, you can never go back.

Det hiver lige spille-oplevelsen et par niveauer op af!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig