X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hemmeligheder i spil


Svar
heheheheSkrevet 22/07-09 13:20, rettet 22/07-09 13:21 
Efter jeg opdagede debug rummet i final fantasy VII, kom jeg til at tænke på om der er andre spil med lignene hemmeligheder, så derfor har jeg lavet en tråd

Debug rummet er et rum i final fantasy VII, som kun kan aktiveres gennem gameshart/action replay og som kan vise en masse hemmeligheder omkring spillets oprindelse. Hvis nogen er interraserede så kig her. http://www.gamefaqs.com/console/psx/file/197341/3899
eller her
http://www.ff7citadel.com/secrets/s_program.shtml

men tror desværre ikke man kan komme derind i ps3/psp udgaven.

Et andet spil hvor jeg har opdaget en lignene hemmelighed er Rachet and Clank 3 hvor hvis man gennemfører det 100% får man adgang til et rum med en masse ting som f.eks forskellige minispil som kunne have været med i spillet og andre sjove ting.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 22/07-09 14:29 
i Halo (det første) havde udviklerne ikke helt fået ryttet op i indholdet som alligevel ikke kom med i det egentlige udgivelse.
og ved at ind til koden i spillet kunne man få adgang til en flammekaster også at styre et par andre køretøjer og fly så vidt jeg husker.
(he.. men man fik stadig ikke lov til at se "hans" ansigt)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 28/07-09 19:04 
i Brothers in arms Hell Highway:

YOU ONLY NEED TO ENTER CODES ONCE AND THEN THEY STAY ON YOUR SAVE.

0ZNDRBICRA - Unlock all recon points (does not disable gaining other achievements and unlocks all recon based achievements as soon as it is entered).

19NKXA8FLD - Two extra Multiplayer Characters
(American Assault & German Commander Model)

4V35JZHQD6 - Kilroy Finder, this shows a message on screen when you are near the Kilroy. You can use this freely without fear of disabling gaining achievements.

AUTHENTIC MODE - beat the campain on veteran to unlock this. Most of the HUD is removed and you gain a medal for each completed level. There's no achievement for beating this mode.

SHEEP SQUAD EASTER EGG - Select Operation Market. Then at the start of the mission head towards the bottles that are resting on the hay bales.

You then need to shoot each bottle once so that it breaks in the order shown in the screenshot. It's best to use the iron sights to aim.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig